Gå til innhold

Kjøpe Portable Power Bank

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg trenger en power bank til min Htc One, da batteriet ikke alltid varer ut dagen og man ikke alltid har tilgang til strøm.

Men jeg her ingen ide om hva som er bra og hva man burde ha som et minimum av styrker og kapasiteter.

Vil ha en med relativ stor kapasitet, og bruker heller 800 kr på en god enn 250 for en dårlig.

Pris: Opp til 1000,-

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en modell som er god?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Har sett på denne... kan det stemme at den har 100.000 mAh?

100 000mAH tilsvarer 100AH, altså, ett ganske kraftig bilbatteri. Å påstå at de har klart å pakke dette inn i noe på størrelse med en sigarett-eske er BS.

Ellers har jeg selv bestillt en http://www.multicom.no/Powerbank-15600mAh-USB-5V-2e1Ae-svart-orange-DELTACO/cat-p/c101368/p7315277

15600mAH billig.

Har ikke fått den enda da...

Lenke til kommentar

Har sett på denne... kan det stemme at den har 100.000 mAh?

100 000mAH tilsvarer 100AH, altså, ett ganske kraftig bilbatteri. Å påstå at de har klart å pakke dette inn i noe på størrelse med en sigarett-eske er BS.

Ellers har jeg selv bestillt en http://www.multicom.no/Powerbank-15600mAh-USB-5V-2e1Ae-svart-orange-DELTACO/cat-p/c101368/p7315277

15600mAH billig.

Har ikke fått den enda da...

Har vurdert samme selv da en får mye for pengene der, samt en god vekt. Gjerne hør fra deg når du har fått testet det ut ;)

Lenke til kommentar

Har vurdert samme selv da en får mye for pengene der, samt en god vekt. Gjerne hør fra deg når du har fått testet det ut ;)

Har ikke testet den så fryktelig mye, men den virker nå god nok. Riktignok plastik og litt merkelig å måtte riste den for å se batteriinidkatoren, men er fornøyd.

Lader ipad uten noe større problem, men det tar en evighet å lade opp med laderen jeg har ihvertfall. Var desverre ikke med noen egen lader, kun en kort micro-USB ledning.

Ellers trodde jeg den skulle være større, den er riktignok stor, men ikke sånn at den ikke passer i bukselomma, selv om den kanskje hører best hjemme i en jakkelomme eller ryggsekk.

Kapasiteten er jo enorm, prøvde å lade iPaden min en times tid, ingen av lysene ble borte da. Nå er det bare 4 lys-indikatorer da, så det er vanskelig å si nøyaktig hvor mye den gikk ned

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest medlem-169651

Spaceworld hadde en på 6600 mAh til 250 kr her om dagen. Holder til å lade opp telefonen et par-3 ganger det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...