Gå til innhold

Jenter som tegner på seg øyenbryn


Anbefalte innlegg

Jeg sier da ikke at noen er stygge, jeg sier bare at jeg synes det er stygt. Og jeg sier da også at folk må få gjøre som de vil og at folk er forskjellige... Jeg kan ikke forstå at det er så mye å krangle med meg for. Jeg går da ikke bort til noen og kommenterer øyebryna, de må da få lov å gå som de vil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier da ikke at noen er stygge, jeg sier bare at jeg synes det er stygt.

 

Så synes du og X andre forumbrukere det er stygt. Hva forteller det de som tegner på seg øyenbryn?

 

Og jeg sier da også at folk må få gjøre som de vil og at folk er forskjellige... Jeg kan ikke forstå at det er så mye å krangle med meg for.

 

 

Nå var det vel strengt tatt ikke jeg som startet krangelen, jeg siterte deg bare for å si min mening. Som er at slike meninger (enten man mener det er stygt eller pent) ikke er et offentlig anliggende.

 

Mitt gamle forumråd er: Hvis du ikke vil krangle med noen er det bare å la være å svare. Det er så allikevel ingen som holder telling med hvem som får siste ordet...

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var aldri ute etter å krangle med noen. Jeg sa min mening. Det er bare min mening. Andre synes det er fint. Det må de få lov til. Om de synes andre er fine eller føler seg fine selv, så er det helt greit. Ingenting i veien med det. Jeg hadde ikke det mest krasse utsagnet her heller. Hele tråden gikk jo på at ts syntes det var stygt... ;)

 

Folk er forskjellige og med forskjellig smak. Vi er alle veldig ulike, og sånn er det bare. Jeg ville aldri sagt noe sårende til noen. Om man ikke har noe positivt å si... Men nå føler jeg at jeg har kommet til grensen for hvor mange ganger jeg kan si at folk er forskjellige og får gjøre som de vil.

 

Er enkelt å være mann, slipper å sminke seg og slipper å ta stilling til hva man skal gjøre med øyebrynene. Nå kunne jeg sagt at jeg ikke er så stor fan av unibrow, men da får jeg vel høre mer om det - eller? ;)

Lenke til kommentar

Vet om ei dame som mistet alt håret på kroppen i løpet av bare noen mnd. Orker ikke google hva sykdommen heter men tror det er noe ala det Frode Alnæs har.

Hun brukte parykk og var en satan på å tegne veldig naturtro øyenbryn. Men hvor lang tid hun brukte på badet om morran aaaner jeg ikke.

 

Når det er sagt var det hårene i nesa og øyevippene hun savnet mest. Av praktiske grunner.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har ett eneste hårstrå i nesa så renner den konstant.

Det stemmer, men det renner konstant uansett. :)

 

Når du trimmer nesehårene tar du nok bare de ytterste som vises.

Jeg tar så langt inn det går. For din skyld gikk jeg å verfiserte med lommelykt at jeg har tatt alt. Glatt som en barnerompe helt inn til lillehjernen. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

... Jeg går da ikke bort til noen og kommenterer øyebryna, de må da få lov å gå som de vil...

 

 

Det kalles vel egentlig for normal folkeskikk det du her beskriver.

Jeg er ikke alltid så nøye i klesveien selv. Selv om jeg vet at jeg kan kle meg bedre. Noe jeg også gjør. Av og til har jeg hørt fjortisjenter le.

 

Montro hvordan stor skade jeg hadde gjort mot en fjortisjente med påtegnede øyenbryn, dersom jeg hadde satt inn en kjemperå latter i det jeg passerte. Kan hende hun hadde utviklet bulemi eller anoreksia?

Mens, jeg tar det med ro, men føler meg selvfølgelig litt brydd av det å bli ledd av. :)

Noen som har noen gode lydklipp av rå latter som passer settingen?

Så jeg kan begynne å øve meg :green:

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...