.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Hvor i Norge selger de disse awesome jakkene? Noen som vet? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 pröv et forum for nynazister.. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Ikke helt lik, men denne var vel også ganske kul? http://www.aeropartner.no/shop/asaf-a2-leather-9199p.html Eller her? http://pilotbutikken.no/til-piloten/bekledning/pilotjakker.html Endret 31. mars 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg fant, men ikke i Norge. Til den prisen så får det være midt i blinken for meg. http://www.ebay.com/itm/281298556964?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=580341790638&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 1. april 2014 Rapporter Del Skrevet 1. april 2014 Ny leveregel: Uansett hvor mye rart en kommer over, så er det midt i blinken for noen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Nå er ikke akkurat en MA1 spesielt rart ... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Rart? Er litt rart å bruke noe som enkelte andre grupper bruker som uniform. Men disse gutta kler jo stilen... Finnes sikkert et snevert marked for sånt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Ikke bare nynazister går i den... 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Ikke bare nynazister går i den... Nei, man finner vel andre tilfeller med det også. Dessuten tror jeg bombejacker og nynazisme er linket til Europa. Jeg mener å huske at amerikanerne i Klanen bruker hvite klær. Tipper at de kidsa på bildet er fra US. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 De er norske. Uansett, man trenger da ikke være nynazist for å bruke bomberjakke, det er vel først og fremst et skinhead-plagg. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 De er norske. Uansett, man trenger da ikke være nynazist for å bruke bomberjakke, det er vel først og fremst et skinhead-plagg. Åja de er d derre boybandet. Når nynazist skinheadsa kuppet bombejakka så mener jeg å huske at de andre skinheadsa gikk over til dongerijakke eller kamo... Bør jo ikke være nazi for å gå med bombejakke med orange for, men.... Det hjelper. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Nå er ikke akkurat en MA1 spesielt rart ... Så verre ut ved første øyekast, så trekker tilbake at det var så ekstremt som jeg trodde. Fikk bare et bilde av en alt for stor pilot-jakke som så ut som det kom rett fra fretex med kommentaren: midt i blinken. Endret 2. april 2014 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2014 Rapporter Del Skrevet 2. april 2014 Åja de er d derre boybandet. Når nynazist skinheadsa kuppet bombejakka så mener jeg å huske at de andre skinheadsa gikk over til dongerijakke eller kamo... Bør jo ikke være nazi for å gå med bombejakke med orange for, men.... Det hjelper. Hold kjeft. 4 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Åja de er d derre boybandet. Når nynazist skinheadsa kuppet bombejakka så mener jeg å huske at de andre skinheadsa gikk over til dongerijakke eller kamo... Bør jo ikke være nazi for å gå med bombejakke med orange for, men.... Det hjelper. Hold kjeft. Prøv å få meg til å holde kjeft og se hva som skjer... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Åja de er d derre boybandet. Når nynazist skinheadsa kuppet bombejakka så mener jeg å huske at de andre skinheadsa gikk over til dongerijakke eller kamo... Bør jo ikke være nazi for å gå med bombejakke med orange for, men.... Det hjelper. Hold kjeft. Prøv å få meg til å holde kjeft og se hva som skjer... Ja, hva skjer da? Skal du banke han? 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Åja de er d derre boybandet. Når nynazist skinheadsa kuppet bombejakka så mener jeg å huske at de andre skinheadsa gikk over til dongerijakke eller kamo... Bør jo ikke være nazi for å gå med bombejakke med orange for, men.... Det hjelper. Hold kjeft.Prøv å få meg til å holde kjeft og se hva som skjer... Ja, hva skjer da? Skal du banke han? Jeg fortsetter å snakke/chatte.... Man må gjerne gå i brun/sort bombejakke, men da må man om man er hvit regne med å få spørsmålet -Er du nazi? Men om man er nazi så er det Sef greit... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Tror den eneste som ville stilt det spørsmålet er deg ... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Godt at jeg er mørk i huden og har utseendeopprinnelse fra midt-østen da... 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. april 2014 Rapporter Del Skrevet 3. april 2014 Tror den eneste som ville stilt det spørsmålet er deg ... Da tror jeg du tar feil, selvom bare venner spør deg om det, så tenker de fleste sitt selvom de ikke sier det. Den jakka er så eid av nazikulturen. Men trådstarter er mørkere i hudfarge og da blir det noe helt annet enn om man er hvit og skinhead.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå