Skjære Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hei! Jeg lurer på om dere har noen anbefalinger på noen bøker som er gode, men ikke alt for lange og den skal helst være på norsk. Noen bøker jeg har lest i nyere tid som falt i smak er: The Great Gatsby, Catcher in the rye, the Perks of being a wallflower og Tårn. Det er bøker som virkelig har falt i smak Jeg har en ganske varierende smak når det gjelder bøker, så bare kom med forslag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 The Wolf of the Wall Street? Lenke til kommentar
memberid-343923 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg kan anbefale å lese Tarjei Vesaas. Han har mange korte og gode romaner. I tillegg kan jeg anbefale "Flowers for Algernon" og "Way Station" om du setter pris på cience fiction. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Forvandlingen (ty: Die Verwandlung) av Franz Kafka går for å være en klassiker som absolutt er verdt å lese. Omtrent 90 sider eller noe slikt. Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Tusen takk dere! Skal notere ned bøkene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå