Smedsrud Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Oculus-direktør tar endelig bladet fra munnen.Spillegenden ante ikke at Facebook skulle kjøpe dem Lenke til kommentar
G Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) At det ble Facebook som til slutt kjøpte Facebook overrasket mange, og selv om Carmack ikke var klar over .. Skriveleif ! Finn minst en feil. Endret 31. mars 2014 av G Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Neste blir vel en kommentar fra Zuckerberg, at han heller visste ingenting om oppkjøpet. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vidkun Skrevet 31. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg er bare glad det ikke var EA som kjøpte de. 12 Lenke til kommentar
Changis Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Så Carmack har ingenting imot datainnsamling å reklame og slikt.. Jeg håper at dette ikke går mot internetts fohåndsdømmelse, men når fyren mange håper ikke skal ta dritt fra noen, å kjøre på videre som før faktisk støtter det mange frykter, så er det kanskje en liten grunn til bekymring, men jeg håper den er grunnløs.. 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hvordan klarer sjefen å IKKE vite om oppkjøpet? Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hvordan klarer sjefen å IKKE vite om oppkjøpet? Teknologisjef (CTO). Det er bare dårlig og inkonsekvent ordvalg av artikkelforfatteren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå