MikkelNaess Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hei, jeg driver å få opplastet wordpress på mitt webhotel/domene jeg har registrert hos domeneshop.no. Første gang jeg prøvde gikk alt ganske fint, men alt gikk litt heidundas når jeg endret på noen saker. Så jeg startet forfra og lastet opp alt på nytt, etter at jeg hadde tømt mitt webhotell. Da gikk det ikke like greit. Når jeg nå går inn på siden min kommer kun dette opp: www.tilknytningspsykologene.no Istedenfor wordpress sin side om å lage en wp-confic fil for deg som det egentlig skal. Jeg tror det kan ha noe med DNS-pekeren eller www-vidresendingen på kontrollpanelet hos domeneshop.. For jeg slettet alle standard www-vidresendingene som lå, i og med at jeg ikke tenkte det skulle ha noe å si. DNS-pekeren linker nå rett til webhotellet mitt sin ip. Noen som kan hjelpe? Skal de være noen www-vidresending eller DNS-peker? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Dersom domenet fortsatt er ganske nytt kan det hende at det ikke har blitt propagated skikkelig ennå, og at du derfor ikke får opp det du egentlig skal. Det kan fort ta litt tid, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
MikkelNaess Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Fiksa det! Problemet lå i WWW-vidresendinger! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
underho Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Fiksa det! Problemet lå i WWW-vidresendinger! Takk for hjelp! Etter litt sosing rundt på forumet kom jeg over denne tråden. Jeg ønsker bare å gi litt konstruktiv tilbakemelding på nettsiden. Bildet i slideren på forsiden bruker veldig lang tid på å laste inn. I mellomtiden er det en mørkebrun bakgrunn. Bildet er på hele 6,6MB og dimensjonene er på 5184x3456. Det er to ting dere burde gjøre. 1) Bildet er altfor stort. Det er ikke behov for så store bilder, og det bruker altfor lang tid til å laste inn. Dette gjør nettsiden deres altfor treg. Bruk gjerne denne utvidelsen for å forminske bildene på nettsiden. 2) endre fargen fra brun til hvit eller lignende. Mens bildet holder på å laste inn er det vanskelig å lese den svarte skriften. Endret 18. august 2014 av underho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå