Netbit Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hei, Skal reise til New York og ønsker selvfølgelig internet på turen Hotellet tar ganske høye priser for WIFI, men jeg ser det er en starbucks i nærheten så vurderer og kjøpe ett trådløs kort med litt bedre rekkevidde enn MACen og bruke derfra. Noen som har noen gode forslag / erfaring med sånne kort? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Tviler på at det gir noen god opplevelse. Greieste å komme seg ut, så benytte seg av nett de plassene det tilbys gratis. F.eks McDonalds, Apple store, Starbucks osv. Lenke til kommentar
Netbit Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Tviler på at det gir noen god opplevelse. Greieste å komme seg ut, så benytte seg av nett de plassene det tilbys gratis. F.eks McDonalds, Apple store, Starbucks osv. Takk for svar. Det er nok det aller beste. Problemet er at jeg reiser med små barn som legger seg tidlig. Derfor jeg ville hatt internett på hotell rommet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Da er valget å bestille et hotell med gratis WiFi, eller betale tillegget. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Starbucks er veldig flinke med å begrense WIFI til akkurat selve sjappen så med mindre hotellet ligger RETT vedsiden av så tror jeg du skal være heldig hvis du skal få det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå