Anonym75896532654 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg driver å tester litt ut hvordan den funker, og jeg tror jeg begynner å skjønne den. Jeg ville bruke så lite penger som var overhodet mulig for å få våpen som jeg syntes så bra ut. Og jeg har fått akkurat det jeg ville ha hver eneste gang (4ganger) for ca 2euro til våpen som er verdt 20-40euro. Noe kan være veldig risky, men da bruker man også mye penger, sjansen er fortsatt mye større enn om man kjøper cases. Lurer på om flere har testet ut ting? skal teste ut 3 forskjellige igjen etterpå å se hvordan det går, håper etterhvert å få taki x-ray og Fire Serpent AK47 Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Fikk tak i en AK47 Fire Serpent lite brukt etter at jeg kjøpte 10 stk P2000 Ocean Foam på markedet, med unntak av det har jeg eksperimentert lite med kontrakten dessverre Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Har testet ut en del. Fått mye verdifult ved å kjøpe billige pistoler eller SMG's. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 hvilke komboer anbefales? tenkte jeg skulle prøve dette ut, cases er så bingo at jeg vil prøve noe nytt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå