Gå til innhold

Mulighet for opptak av samtale fra mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om noen måte man kan foreta opptak av hele/deler av samtaler direkte på mobiltelefonen?

Tanken bak dette er å benytte opptakene til verifisering av salg gjort gjennom mobiltelefonen.

Selve opptaksfunksjonen trenger ikke nødvendigvis å være på selve telefonen men kan gjerne være i en sky der også opptakene blir lagret og kan hentes ut.

Telenor hadde ingen slik løsning tilgjengelig og jeg synes det er rart at det ikke finnes noe sånt enda...

Merk: Jeg er ikke opptatt av å starte en diskusjon angående lovligheten og lignende da dette er for et profesjonelt foretak og gjeldende lover og regler vil selvfølgelig bli ivaretatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Dette har vært standard på alle de gamle billigtelefonene jeg har hatt siden tidlig på 2000-tallet. Du må vel og merke aktivt skru det på under samtale, og jeg antar du ønsker at det alltid skjer automatisk.

Den første telefonen jeg har hatt som ikke lar deg ta opp samtaler er faktisk iPhone, og det gjelder alle modeller siden sikkerhetsmodellen ikke lar apper få tilgang til telefonfunksjonene. Denne begrensningen gjelder ikke Android, ettersom man der fint kan bytte ut standardappen for å ringe med noe annet. Du finner da ganske sikkert noe i Googles Playstore som kan foreta opptak av samtaler.

Endret av 8086
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...