Arodem Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Nå er det fansen som står i fokus hos spillgiganten.Square Enix-sjefen vil satse på kjernespillerne Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det er ikke så mye som skal justeres på i Hitman, men Final Fantasy derimot kan de starte fra scratch 1 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 SE sier de skal gå tilbake til kjernespillene, men FF er ikke engang nevnt her. FF7-FFX i min mening er den rette retningen,tilbake til turbasert ATB. Hvis de enna ikke ser det,så har SE virkelig mista seg sjøl. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Square Enix-sjefen vil satse på kjernespillerneNå er det fansen som står i fokus hos spillgiganten. Derfor ødelegger vi alle lisensene vi får kloa i! Og om vi av en eller annen merkelig grunn ikke klarer det lager vi en oppfølger til mobil, slik at det ikke skal være noen tvil. Fansen har vel alltid stått i fokus for Square Enix. Man må være fan for å orke spillene deres, bortsett fra det ene hederlige unntaktet da. Endret 31. mars 2014 av radiohodet Lenke til kommentar
Bakken91 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Det er ikke så mye som skal justeres på i Hitman, men Final Fantasy derimot kan de starte fra scratch De kunne gjort en del med Hitman imo. Hitman er ikke det mest spenennde spillet. Endret 1. april 2014 av Bakken91 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Personlig så likte jeg det nye Hitman. Men det gjør meg ingen ting om de går tilbake til formelen slik den var, med mer åpne områder å utforske og mer klassisk leiemorder fremstilling. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det er ikke så mye som skal justeres på i Hitman, men Final Fantasy derimot kan de starte fra scratch Siste final fantasy var sjukt bra i forhold til de to før da, så de har hvertfall tatt det i riktig retning. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 SE sier de skal gå tilbake til kjernespillene, men FF er ikke engang nevnt her. FF7-FFX i min mening er den rette retningen,tilbake til turbasert ATB. Hvis de enna ikke ser det,så har SE virkelig mista seg sjøl. Kjernespillerne. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Skulle heller ønske de droppet alle disse uendelige seriene og gjorde noe nytt. På nittitallet fikk vi Secret of Mana, Chrono Trigger, Vagrant Story, Threads of Fate, Bushido Blade, Tobal No. 1, klassikere alle sammen. På 2000-tallet ble det stort sett oppfølgere, med unntak av tullball som Driving Emotion Type S, The Bouncer og Drakenguard. Greit nok, Kingdom Hearts er vel ålreit nok, selv om det ikke falt helt i smak hos meg. Siden 2010 er vel omtrent Bravely Default det eneste brukbare nye jeg kommer på fra den kanten. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Tror nok dette er lurt, kvaliteten på spillene deres har gått rett ned etter de prøvde å bli "Vestlige". Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Spent på hvordan FF XV blir, dog. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 I så fall er det ikke verre enn å lage de spillene som de utmerket godt vet at fansen ønsker seg og har mast om i årevis. At dette plutselig skulle være noen åpenbaring, fremstår som pinlig. Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Spent på hvordan FF XV blir, dog. e3 2014, med et glass champagne. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 jeg ble skuffa av hitman, føltes litt som alle andre spill på markedet. Hadde gledet meg til å gjøre akkurat det man gjorde i de gamle med bedre grafikk og nye utfordringer. Lenke til kommentar
VonGrav Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Eneste gode med Absolution var "demo" mappet... Sniper challengen :/ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg likte absolution. Ikke like godt som blood money, men likevel. Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hitman Absolution var jo konge! Er selv "orignal" Hitman fan.. Det var det jeg ville ha iallfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå