XE800 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 I det siste har jeg opplevd at mobilen bare slår seg av uten forvarsel. Knappelysene og skjermen flimrer svakt, og så rett i sort. Tilsynelatende uten at batterikapasitet er problemet, ihvertfall hvis batteri-indikatoren kan stoles på. Mobilen lar seg ikke slå på igjen før jeg plugger i laderen. Da starter den å lade på 50% og gjerne høyere enn det. Jeg skjønner ikke noe. Er batteriet ødelagt eller kan det være andre årsaker? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hva slags mobil er det? Samsung S4 har hatt problemer med batterier. Hvis serienummeret på batteriet ditt begynner på BD og du har Samsung S4 så kan du bytte dette batteriet hos en forhandler. Det er et kjent problem. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Har Samsung, men bare S2 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Da du har en S2 som jeg regner med er et par år nå så vil jeg si at batteriet ditt har tatt "kvelden" (At det er tilnærmet ødelagt) Du kan prøve å kjøpe deg et billig batteri fra ebay.com eller prøve telefonen med batteriet til en annen S2 (noen du kjenner som har samme telefon?) Lykke til! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Ikke vær sikker på det... En kollega har (hadde) S2 med akkurat samme feil/symptom . Og han gjorde den bommerten å kjøpe nytt batteri. Det hjalp ingen ting (samme feil fremdeles) Telefon kasseres . Bortkastet utgift på nytt batteri. Endret 31. mars 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Er noen år siden S2 ble lansert, ville vurdert å kjøpe ny telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå