Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

be henne med hjem eller ut?

Anbefalte innlegg

hei, tenkte å møte ei jente jeg har truffet på byen, nå den her uken

har snakket mye på snap i det siste.

det som er at jeg vil ikke ha noe seriøst forhold, tror ikke hun heller vil det.

for hun skal flytte til frankrike til sommeren.

så ute etter en pulevenn da.

så lurte jeg på om jeg skulle invitere hun direkte hjem til meg, eller ta henne med på sivert høyem konsert på torsdag.

kostet 400 kr billetten. (må jeg spandere:o?)

så har vært best å få henne hit på filmkveld.

hun har tidligere invitert meg over til hun, ved å sende bilde av hun og sengen å sa det var ledig plass hvis jeg ville komme over.

Endret av g3neralen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du må spandere om det er du som vil dit og ha hun med, hun vil møte deg, hun driter vel langt faen i Sivert Høyem. Om du ikke har tatt det opp som "det hadde vært kult" og hun vil dra så må du spandere, ved mindre du vil være han griske jævelen da.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Filmkveld hos deg. Du må nok jobbe mye mer for å få pult på konsert.. Hun har jo allerede bedt deg om å komme hjem til henne for pulings, så skjønner ikke hvorfor dette er noe å tenke på. Du kan til og med droppe filmen, bare be henne komme bort. Skal godt gjøres å få seg et enklere ligg enn dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis hun ikke liker Sivert Høyem er hun ikke noe å spare på. Hva ellers skal dere høre på når dere står nakne på kjøkkenet og lager frokost dagen etter, om ikke The Kids Are On High Street? Jeg bare spør...

Heh, mnja. Ikke at jeg bryr meg om hva hun hører på da. Er jo gøy å dra på konsert å ta noen øl, med afterparty på samme plass.

Konserten er 100m unna meg

Lenke til kommentar

Hvis hun ikke liker Sivert Høyem er hun ikke noe å spare på. Hva ellers skal dere høre på når dere står nakne på kjøkkenet og lager frokost dagen etter, om ikke The Kids Are On High Street? Jeg bare spør...

Heh, mnja. Ikke at jeg bryr meg om hva hun hører på da. Er jo gøy å dra på konsert å ta noen øl, med afterparty på samme plass.

Hey, problem solved. Åpne vinduet og få gratis konsert hjemme.

Lenke til kommentar

Hey, problem solved. Åpne vinduet og få gratis konsert hjemme.

Det er innendørs. er åpningsfest på det nye studenthuset

Så dessverre :p

Lenke til kommentar

Hadde henne her i kveld, koslig :)

Men ble bare second base

kjipt, typisk damer å være total tøs på melding men når de kommer på besøk skal dem bare sitte i armkroken. Og så kaller dem MEG drittsekk når jeg sier jeg ikke vil møte dem igjen fordi hun ikke levde opp til forventningene.

Anonymous poster hash: 96c65...9cd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...