Madridista1212 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) hei, tenkte å møte ei jente jeg har truffet på byen, nå den her uken har snakket mye på snap i det siste. det som er at jeg vil ikke ha noe seriøst forhold, tror ikke hun heller vil det. for hun skal flytte til frankrike til sommeren. så ute etter en pulevenn da. så lurte jeg på om jeg skulle invitere hun direkte hjem til meg, eller ta henne med på sivert høyem konsert på torsdag. kostet 400 kr billetten. (må jeg spandere:o?) så har vært best å få henne hit på filmkveld. hun har tidligere invitert meg over til hun, ved å sende bilde av hun og sengen å sa det var ledig plass hvis jeg ville komme over. Endret 31. mars 2014 av g3neralen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Ja du må spandere om det er du som vil dit og ha hun med, hun vil møte deg, hun driter vel langt faen i Sivert Høyem. Om du ikke har tatt det opp som "det hadde vært kult" og hun vil dra så må du spandere, ved mindre du vil være han griske jævelen da. 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Bare for å ha spurt. Hva mener du er best selv? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Dra på konsert er noe jeg vil gjøre hvis jeg tar henne med ut.. Men kan vel bare ta filmkveld, funker jo bra det Har hvertfall ikke råd til å spandere konsert på hun haha... Kanskje halve Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Forventer jenter å bli bedt ut først? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Ja, be henne ut, spander konsert, pul henne, spør om dere skal være pulevenner. No? Rinse and repeat. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 For guds skyld ikke ta henne med på Sivert Høyem-konsert ihvertfall... 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Du spanderer aldri noe på første date, for den saks skyld ikke kall det for en date og du slipper dumme klisjeer som å spandere ditt og datt, og at ting skal være romantisk til enhver tid. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Filmkveld hos deg. Du må nok jobbe mye mer for å få pult på konsert.. Hun har jo allerede bedt deg om å komme hjem til henne for pulings, så skjønner ikke hvorfor dette er noe å tenke på. Du kan til og med droppe filmen, bare be henne komme bort. Skal godt gjøres å få seg et enklere ligg enn dette. 2 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 hun har tidligere invitert meg over til hun, ved å sende bilde av hun og sengen å sa det var ledig plass hvis jeg ville komme over. Der har du vel egentlig svaret på alt du lurer på. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Okay, får høre om hun kommer over da Takk for svar Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Er bare å spørre om det fortsatt er ledig plass da Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Ledig plass i morgen Må bare se cl først, haha Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hvis hun ikke liker Sivert Høyem er hun ikke noe å spare på. Hva ellers skal dere høre på når dere står nakne på kjøkkenet og lager frokost dagen etter, om ikke The Kids Are On High Street? Jeg bare spør... 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Hvis hun ikke liker Sivert Høyem er hun ikke noe å spare på. Hva ellers skal dere høre på når dere står nakne på kjøkkenet og lager frokost dagen etter, om ikke The Kids Are On High Street? Jeg bare spør...Heh, mnja. Ikke at jeg bryr meg om hva hun hører på da. Er jo gøy å dra på konsert å ta noen øl, med afterparty på samme plass. Konserten er 100m unna meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hvis hun ikke liker Sivert Høyem er hun ikke noe å spare på. Hva ellers skal dere høre på når dere står nakne på kjøkkenet og lager frokost dagen etter, om ikke The Kids Are On High Street? Jeg bare spør...Heh, mnja. Ikke at jeg bryr meg om hva hun hører på da. Er jo gøy å dra på konsert å ta noen øl, med afterparty på samme plass. Konserten er 100m unna meg Hey, problem solved. Åpne vinduet og få gratis konsert hjemme. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Hvis hun ikke liker Sivert Høyem er hun ikke noe å spare på. Hva ellers skal dere høre på når dere står nakne på kjøkkenet og lager frokost dagen etter, om ikke The Kids Are On High Street? Jeg bare spør...Heh, mnja. Ikke at jeg bryr meg om hva hun hører på da. Er jo gøy å dra på konsert å ta noen øl, med afterparty på samme plass. Konserten er 100m unna meg Hey, problem solved. Åpne vinduet og få gratis konsert hjemme. Det er innendørs. er åpningsfest på det nye studenthusetSå dessverre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Du behøver verken invitere henne ut eller til deg, det er ledig plass i sengen hennes, dra dit du. Anonymous poster hash: 96c65...9cd Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Hadde henne her i kveld, koslig Men ble bare second base Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hadde henne her i kveld, koslig Men ble bare second base kjipt, typisk damer å være total tøs på melding men når de kommer på besøk skal dem bare sitte i armkroken. Og så kaller dem MEG drittsekk når jeg sier jeg ikke vil møte dem igjen fordi hun ikke levde opp til forventningene. Anonymous poster hash: 96c65...9cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå