gorsol Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Den første vårmåneden har gitt oss et par virkelig spillperler.Feature: Månedens ti anbefalte mobilspill Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Har hatt Out There i litt over en måned nå og det er å anbefales! Absolutt verdt prisen. Lenke til kommentar
Testohue Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Omg. For ny telefon til Out There Jeg som var så happy med android 4.4.2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Lenge siden jeg har handla meg spill på iOS, men om jeg kjøper Star Horizon til 5s, vil jeg kunne laste ned spillet for iPad uten ekstra kostnader ? Ikke faen om jeg får kjøpt det via iPad`en min da Apple ikke orker å godta kortinformasjonen min nå.. Lenke til kommentar
migestian Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Omg. For ny telefon til Out There Jeg som var så happy med android 4.4.2 hæ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Har dere vurdert å lage en sak om nisje-spill til mobil? Jeg har hatt stor glede av GoatUp2, Deflex og de andre spillene fra Jeff Minter(legendarisk 8-bitskoder fra hine, hårde dager) og hans Minotaur Project. Og de finner du ikke om du ikke vet hva du leter etter. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Out there minnet veldig om gode gamle ur-quan masters. Lenke til kommentar
dauw Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Out There var morsomt i et par dager, men handler alt for mye om flaks. Råtten oversettelse fra fransk til engelsk også. Da spiller jeg heller FTL på iPad eller PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå