MrHumbugh Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hei, har tenkt til å begynne med Nettstudier snart. Men lurer litt på om det er noen som kan fortelle meg litt om hvordan det er, hvordan det foregår og hva man eventuelt trenger? Er Videregående opplæring jeg skal ta Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Dette spørsmålet er så generelt at du like gjerne kunne spurt hvordan det er å gå på skole. Mitt tips er nok at du enten gir oss litt mer detaljer, men aller helst spør direkte der du skal studere. Det du trenger er nok pensumlitteratur, internettilkobling, kanskje en kalkulator og skrivesaker. Vanlig undervisningsform på mange studier er et par samlinger i året og så er resten nettbasert hvor det kanskje blir lagt ut videosnutter, diskusjonsforum og med mulighet for kontakt med elever og lærere. Dette er på høyskolenivå. Om du skal ta VGS gjennom NKI f.eks, så er det mulig det er et annet opplegg. Kjenner ikke til det, men tror ikke de har samlinger og sånt. Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Ok, så ved videregående opplæring så er det kun internett jeg skal forholde meg til? Trodde ikke det var som å gå på skole med tanke på at alt skjer hjemme fra da men Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Ok, så ved videregående opplæring så er det kun internett jeg skal forholde meg til? Trodde ikke det var som å gå på skole med tanke på at alt skjer hjemme fra da men Jepp, poenget med nettstudier er at alt skjer over nettet, og du møter ikke fysisk opp til noen timer. Men det er mulig at du må kjøpe en pensumbok og lese i tillegg, er litt variabelt hvor dekkende nettstudiene er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå