Gå til innhold

Jobb der jeg bare kan sitte å spille PC hele dagen?

Satyrion

Anbefalte innlegg

Noen som har ideer til jobber der du ikke gjør så mye å kan bruke mesteparten av arbeids tiden til å spille PC?

Eksempel: Jeg jobbet nattevakt som resepsjonist på et ganske stille hotell, hadde vakt på 8 timer og brukte 5-6 av timene til gaming på medbrakt laptop da det ikke var noe å gjøre på natta og jeg var alene på vakt.

Er det noen som har noe andre ideer?

Endret av Satyrion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilltester eller Game Master/community manager. Vurderer det selv.

Pro's:

Du får spille hele dagen.

Du får en fot innenfor spillbransjen.

Con's:

Lav lønn.

Du får ikke velge hvilket spill du vil spille.

Du må mest sannsynlig være villig til å flytte utenlands.(Kan og være et pluss)

Endret av Pinng
Lenke til kommentar

IT - Drift/Overvåking

Har selv hatt jobber hvor jeg bare sitter og venter på at noe går galt (dvs. alarmer og ting/servere som går ned). Man gløtter på en skjerm innimellom + foretar et par rutiner ila. en vakt. Slike jobber har ofte døgnbemanning iom. at systemene som overvåkes må være oppe hele tiden. Døgnbemanning impliserer kveld/natt/helge-skift for ekstra cash.

Kjedelig i lengden, men hvis man er kreativ så finner man alltids på noe annet enn jobb. :p

Endret av Aporia Qualia
Lenke til kommentar

IT - Drift/Overvåking

Har selv hatt jobber hvor jeg bare sitter og venter på at noe går galt (dvs. alarmer og ting/servere som går ned). Man gløtter på en skjerm innimellom + foretar et par rutiner ila. en vakt. Slike jobber har ofte døgnbemanning iom. at systemene som overvåkes må være oppe hele tiden. Døgnbemanning impliserer kveld/natt/helge-skift for ekstra cash.

Kjedelig i lengden, men hvis man er kreativ så finner man alltids på noe annet enn jobb. :p

høres også 100% kjedelig ut ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

Med unntak av å NAV'e, så er vel dem beste tipsene allerede nevnt .

Typisk vil være en nattevakt hos et eller annet sikkerhetsfirma, der du har gitte runder du må ta nå og da, og ellers bare holde øye med en skjerm. For å være kandidat for sånt må du nok også ha et vekterkurs.

Lenke til kommentar

IT - Drift/Overvåking

høres også 100% kjedelig ut ^^

Det kan jeg skrive under på ;)

Da jeg jobbet med overvåking av IT-systemer, så hendte det rett som det var at jeg duppet av :p

Lenke til kommentar

Jeg jobbet som nattevakt et sted hvor man måtte være to personer på jobb pga sikkerhetsmessige årsaker. Én person kunne lett gjort hele jobben alene, så det ble kanskje 2 timer jobbing/6 timer avslapping per skift. Vi brukte tiden til å sove (hadde en deilig skinnsofa), spille x-box, og se på TV. Vi hadde montert en parabolantenne på en pallestabel utenfor døren.

Synd den arbeidsplassen ble nedlagt. :(

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...