Satyrion Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Noen som har ideer til jobber der du ikke gjør så mye å kan bruke mesteparten av arbeids tiden til å spille PC? Eksempel: Jeg jobbet nattevakt som resepsjonist på et ganske stille hotell, hadde vakt på 8 timer og brukte 5-6 av timene til gaming på medbrakt laptop da det ikke var noe å gjøre på natta og jeg var alene på vakt. Er det noen som har noe andre ideer? Endret 31. mars 2014 av Satyrion Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hva med å jobbe som spillanmelder? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det begynner jo å vokse frem en spillindustri i norge som helt sikkert trenger flere testere. Men det er jo ikke rein spilling. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Spillanmelder, utenom dette har vell de fleste arbeidsplasser der du kan forvente å få en akseptabel lønn noen kompetansekrav utenom at du er i stand til å være tilstede uten å omsette noe nevneverdig verdi. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Spilltester eller Game Master/community manager. Vurderer det selv. Pro's: Du får spille hele dagen. Du får en fot innenfor spillbransjen. Con's: Lav lønn. Du får ikke velge hvilket spill du vil spille. Du må mest sannsynlig være villig til å flytte utenlands.(Kan og være et pluss) Endret 31. mars 2014 av Pinng Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Begynn å streame / legge ut på YouTube. Når følgerskaren blir stor nok, kan man tjene greit på det. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 tja har noen rolige dager som IT hvis du har utdanning Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) IT - Drift/Overvåking Har selv hatt jobber hvor jeg bare sitter og venter på at noe går galt (dvs. alarmer og ting/servere som går ned). Man gløtter på en skjerm innimellom + foretar et par rutiner ila. en vakt. Slike jobber har ofte døgnbemanning iom. at systemene som overvåkes må være oppe hele tiden. Døgnbemanning impliserer kveld/natt/helge-skift for ekstra cash. Kjedelig i lengden, men hvis man er kreativ så finner man alltids på noe annet enn jobb. Endret 31. mars 2014 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 IT - Drift/Overvåking Har selv hatt jobber hvor jeg bare sitter og venter på at noe går galt (dvs. alarmer og ting/servere som går ned). Man gløtter på en skjerm innimellom + foretar et par rutiner ila. en vakt. Slike jobber har ofte døgnbemanning iom. at systemene som overvåkes må være oppe hele tiden. Døgnbemanning impliserer kveld/natt/helge-skift for ekstra cash. Kjedelig i lengden, men hvis man er kreativ så finner man alltids på noe annet enn jobb. høres også 100% kjedelig ut ^^ 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Med unntak av å NAV'e, så er vel dem beste tipsene allerede nevnt . Typisk vil være en nattevakt hos et eller annet sikkerhetsfirma, der du har gitte runder du må ta nå og da, og ellers bare holde øye med en skjerm. For å være kandidat for sånt må du nok også ha et vekterkurs. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Offentlig byråkrat i ett eller annet supperåd. 3 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) YouTube og Twitch kan du jo tjene penger på, men da skal du være god til å underholde folk. Endret 31. mars 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 IT - Drift/Overvåking Har selv hatt jobber hvor jeg bare sitter og venter på at noe går galt (dvs. alarmer og ting/servere som går ned). Man gløtter på en skjerm innimellom + foretar et par rutiner ila. en vakt. Slike jobber har ofte døgnbemanning iom. at systemene som overvåkes må være oppe hele tiden. Døgnbemanning impliserer kveld/natt/helge-skift for ekstra cash. Kjedelig i lengden, men hvis man er kreativ så finner man alltids på noe annet enn jobb. høres også 100% kjedelig ut ^^ Det kan jeg skrive under på Da jeg jobbet med overvåking av IT-systemer, så hendte det rett som det var at jeg duppet av Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Jeg jobbet som nattevakt et sted hvor man måtte være to personer på jobb pga sikkerhetsmessige årsaker. Én person kunne lett gjort hele jobben alene, så det ble kanskje 2 timer jobbing/6 timer avslapping per skift. Vi brukte tiden til å sove (hadde en deilig skinnsofa), spille x-box, og se på TV. Vi hadde montert en parabolantenne på en pallestabel utenfor døren. Synd den arbeidsplassen ble nedlagt. Endret 31. mars 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Personlig hadde jeg blitt drittlei med en gang. Skaff deg en jobb du liker og nyt gaminga med god samvittighet når du kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå