Joachim_F Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Svenske Might & Delight tar oss tilbake til villmarken.Prøv deg som gaupemor i nytt Shelter-spill Lenke til kommentar
AedionGame Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Shelter var virkelig ikke ett spill for meg. Linjært og kjedelig gameplay pakka inn i ett forsøk på å være artistisk/kunstnerisk uttrykksmessig. Satt vell egentlig igjen med følelsen av at jeg hadde fullført ett barnespill da jeg var ferdig (etter 1 times tid). Derfor merker jeg at begeistringen for en 2'er er rimelig fraværende. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Likte eneren godt pga den stilige grafikken og sin virkningsfulle måte å fortelle en enkel og kort historie om en grevlingfamilie , men med tanke på hvor dårlig grevlingmor jeg var, så synes jeg synd på mine nye gaupeunger. Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Shelter var virkelig ikke ett spill for meg. Linjært og kjedelig gameplay pakka inn i ett forsøk på å være artistisk/kunstnerisk uttrykksmessig. Satt vell egentlig igjen med følelsen av at jeg hadde fullført ett barnespill da jeg var ferdig (etter 1 times tid). Derfor merker jeg at begeistringen for en 2'er er rimelig fraværende. Jeg klarte ikke mer enn 15 minutter av 1'ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå