Linselus1 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg er på jakt etter en koselig kafe, hvor jeg kan sitte å gjøre matte og hvor det ikke er kjempemye folk. Noen forslag? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg er på jakt etter en koselig kafe, hvor jeg kan sitte å gjøre matte og hvor det ikke er kjempemye folk. Noen forslag? Java på Sankthanshaugen, kanskje? Vet ikke hvor glad de er i å ha folk sittende veldig lenge, men er ofte stille der og ganske koselig. Ellers kan du jo prøve Kaffebrenneriet. Noen av avdelingene kan være veldig stille og i de 6 årene jeg jobbet der kastet jeg aldri ut noen fordi de satt lenge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg er på jakt etter en koselig kafe, hvor jeg kan sitte å gjøre matte og hvor det ikke er kjempemye folk. Noen forslag? I hvilket området av byen er det snakk om? Lenke til kommentar
Linselus1 Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Jeg er på jakt etter en koselig kafe, hvor jeg kan sitte å gjøre matte og hvor det ikke er kjempemye folk. Noen forslag? I hvilket området av byen er det snakk om? Gjerne grünerløkka, eller i nærheten/sentrumsområdet :-) Viktig at det er gode bord til å kunne ha mattebøkene på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 du må være obs på at mange sentrumskafeer ikke tillater at folk sitter i timesvis med laptop eller bøker og okkuperer bord andre kunne fått. spesielt hvis det er mye gjennomstrømming. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Bocata i skøyen (Sentralt sted på Oslo-Vest) Endret 3. april 2014 av MathiasOslo Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Java er foreslått, men kanskje ikke så greit å sitte å jobbe der siden det bare er bord langs vinduet eller ved disken i bar høyde. Men god kaffe da, noe dyr. Ellers syns jeg egentlig det er greit å sitte hos de fleste Kaffebrenneriet, så lenge de har sittebord i vanlig høyde. Kaffefuglen i pilstredet er hyggelig. Der er det ofte mange studenter som sitter, ligger jo ikke langt fra Høyskolen i Oslo. Bra kaffe der. På Løkka har du jo Tim Wendelboe da, jeg har aldri vært der, men går jo for å være noe av verdens beste kaffe. Endret 3. april 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 På Løkka har du jo Tim Wendelboe da, jeg har aldri vært der, men går jo for å være noe av verdens beste kaffe. TW egner seg dårlig til skolearbeid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Bittesmå bord og alltid fullt. Ikke særlig avslappende nei. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hva med et bibliotek?This. Hovedbiblioteket funker fint. Men ellers er det jo masse kafeer rundt omkring, og spesielt i området TS ser etter. Er jo bare å se seg rundt så finner man noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå