Enceladus Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Mistet min Samsung Galaxy s1 i do. Den fungerer nå ikke. Er det mulig å redde bilder, filmer, og all annen informasjon jeg hadde på den? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Det som eventuelt ligger på SD-kortet er i alle fall ikke borte, men om telefonen er helt død skal du nok slite litt med å få tak i det du hadde på internminnet i telefonen. Endret 1. april 2014 av Igniztion Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Det som eventuelt ligger på SD-kortet er i alle fall ikke borte, men om telefonen er helt død skal du nok slite litt med å få tak i det du hadde på internminnet i telefonen. Ja det er internminnet det er snakk om. Telefonen er helt død. Så det er ikke noe håp å få tilbake filene? Finnes det ingen gjør det selv guider for hvordan man kan hente ut informasjonen? Eller en bedrift som spesialiserer seg på å hente ut slik informasjon mot betaling? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Du trenger spesialutstyr til dette om telefonen er helt død. Man må jo på et eller annet vis få liv i en minnekontroller som kan gi tilgang til dataene på flashminnet. Det er sikkert noe man kan lære seg selv og kjøpe utstyr på nett, men om det er ekstremt viktig å få tak i dataene ville jeg heller kontaktet f.eks http://www.reconsult.no/dataredning-2/dataredning/ eller andre lignende firma. Billig er det dog helt sikkert ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå