Torstein Norum Bugge Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Folk flest finner fortsatt ny musikk gjennom den lille boksen, skal vi tro ny studie.Trodde du radioen var død? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Hører på radio i bilen til og fra jobb, så jeg trodde ikke den var død. Jeg tror den dør når FM-nettet slukkes. Men ikke sikker, for jeg var på besøk hos noen åttiåringer her om dagen, og de satt og snakket om hvor mange DAB-radioer de skulle kjøpe seg.I én av bilene jeg kjører er det mulig å bytte bilradio uten videre, i den nyeste er bilen mer eller mindre bygget rundt radioen for å forhindre dette. Skal du ha ny radio, skal du helst kjøpe ny bil, mener Volvo og mange andre. Endret 31. mars 2014 av tommyb Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) 90% av den "nye" musikken jeg oppdager er gjennom YouTube iallfall. Endret 31. mars 2014 av LoveAmiga Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 90% av den "nye" musikken jeg oppdager er gjennom YouTube iallfall. Hvordan oppdager du ny musikk via youtube? Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Dårlegare og dårlegare musikk kjem til å drepe radioen til slutt. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 90% av den "nye" musikken jeg oppdager er gjennom YouTube iallfall. Hvordan oppdager du ny musikk via youtube? Kommer jo opp forslag etter det andre jeg har hørt på der inne. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Å slukke FM-nettet er noe av det største tullet jeg har hørt om, håper datoen blir utsatt, igjen. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Å slukke FM-nettet er noe av det største tullet jeg har hørt om, håper datoen blir utsatt, igjen. Man får da plass til flere radiokanaler på dab. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ikke akkurat som om FM-nettet er fullt, har jo knapt radiokanaler sånn som det er. Men kostnadene for å være FM-kringkaster er kanskje mye høyere for alt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg