Jon-d Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dere kan jo se om dere får half-life 2 til å funke i multiplayer HL2, som slippes 9. April 2004? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 1. WarCraft III: The Frozen Throne2. Age Of Mythology 3. C&C: Generals 4. CS 5. SoF 2 6. Battlefield 1942 7. UT 2003 Spill som GARANTERT tar av på LAN! Dersom du legger til Empires: Dawn of the Modern World, Lords of the realm 2, og Warcraft 3 så er jeg enig! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dersom du legger til Empires: Dawn of the Modern World, Lords of the realm 2, og Warcraft 3 så er jeg enig! Wc3 & TfT med funmaps Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Worms World Party tar av på LAN, Halo er også konge, men forstod det som om dere var lei fps Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dere er heldige dere ja, dere får spillt mange forskjellige spill. Hver gang jeg er på LAN er CS som spilles mest Og jeg får ikke med meg noen andre for å spille andre spill Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 du kan no prøve multiplayer på gta vice city les mer om det her og last ned mod'en http://mtavc.com/ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 1nsane kanskje? Morsomt med 3 eller flere spillere Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Warcraft er kjempeflott på lan! ellers synes jeg alien versus predator 2(med mod) er artig! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 du kan no prøve multiplayer på gta vice city les mer om det her og last ned mod'en http://mtavc.com/ Jepp den er kjempemorsom :wink: Bare at den har "litt" mye bugs! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Noe som kan være veldig morsomt er Heroes of Might and Magic III Men det forutsetter at de som spiller er ca jevngode... men det tar sin tid.. men absolutt et konge spill på lan..! Lenke til kommentar
Dally Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hallo sluffyen ta med som spiller kan bruke LAN/Multiplayer/internett :wink: Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 C&C Generals : Zero Hour Battlefield 1942 Desert Combat(Mod til BF1942) Codename : Eagle 8) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 CS....uff! Blir alltid mest CS på LANene våre, og det er helt greit, men hvorfor spille CS når man kan spille så mange bedre spill?! UT2k3, AoM ++ bare for å nevne noen Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 du kan no prøve multiplayer på gta vice city les mer om det her og last ned mod'en http://mtavc.com/ Jepp den er kjempemorsom :wink: Bare at den har "litt" mye bugs! funker vicecity over lan ? har ikke fått det til hvordan gjør en det, jeg har lasta ned multiplayer til vice men eg fatta ikke hvordan vi kommer inn Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 du kan no prøve multiplayer på gta vice city les mer om det her og last ned mod'en http://mtavc.com/ Jepp den er kjempemorsom :wink: Bare at den har "litt" mye bugs! funker vicecity over lan ? har ikke fått det til hvordan gjør en det, jeg har lasta ned multiplayer til vice men eg fatta ikke hvordan vi kommer inn Du får en mappe på start menyen som heter mta!så trykker du på mappen også trykker du på undermappen server! og så på server!så må du trykke på client også taste inn ip'en din tror jeg det var! så er det bare å joine så start game! Vet at det er litt dårlig skrevet, men si ifra hvis du ikke skjønte! P.S Bruk mta vc 0.2! Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Två förslag: Airfix Dogfighter + Billigt att köpa nu. (ca 50kr) + Kul flygaction i annorlunda miljö. + Lätt att lära. Som solospelare tröttnar man efter ett tag, men multiplayer håller länge. Steel Beasts + Stöder upp till 360 spelare/sida. (Tillgänglig bandbredd sätter den praktiska gränsen.) + Spela i ett eller två lag. + Relativt billigt. (ca 200kr, SB2 kommer senare i år.) + Ställer väldigt låga krav på grafikkortet, eftersom den inte utnyttjar hårdvaruacceleration. +(-) Hög realism (kräver lite träning innan man behärskar den). - Kan vara svårt att få tag på. - Grafiken har inte samma upplösning och detaljrikedom som de flesta är vana vid i dag. /Olle Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Warcraft III og Jedi knight Academy er utrolig konge på lan Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 LAN var mykje morsommare før CS. Det gjekk i Quake 1 og 2, Half-Life DM, Delta Force 1, Starcraft, Unreal Tournament, NFS 3 osv... Mykje meir mangfold enn no. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 LAN var mykje morsommare før CS. Det gjekk i Quake 1 og 2, Half-Life DM, Delta Force 1, Starcraft, Unreal Tournament, NFS 3 osv... Mykje meir mangfold enn no. Spørs hvem du "laner" med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå