SUSE and Pepsi Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Haha. Fy faen. Tipper at ManU kommer til å bli heftig pissa på. Begynner ærlig talt å lure om ikke Bayern München tar en seier her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Ferdinand måtte jo spille. Er jo ingen andre valg, alle er skadet. Alt i forsvar er han tvunget til å gjøre, men ingen Kagawa dreper hjernen min. Og Fellaini fra start er irriterende til de grader. Endret 1. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ville gjerne sett Kagawa inn for Fellaini bak Rooney altså. Griner av tanken på at belgieren kanskje blir brukt som oppspillspunkt, slik han ble i Everton. Eller gjør jeg det? I dag er det snakk om å få ut det beste av alle spillerne, og gjøre det beste ut av den beste taktikken med tanke på situasjonen. med nærmere ettertanke er jeg positiv til hele laget slik skadesituasjonen er som den er. I dag kommer vi til å ha ny rekord på minst ballinnhav på Old Trafford, og da gjelder det å få forsvare oss godt og få maksimalt ut av det vi har å by på. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 40 År gammel ving mot verdens beste midtbane. Fuck off, Moyes! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Laget ser helt greit ut, mtp hva vi har tilgjengelig. Eneste ankepunktet mitt(bortsett fra Buttner, men der har vi vel egentlig ikke noe valg) er at Kagawa ikke starter. Det tror jeg er en stygg feil av Moyes, men vi får se. Jeg tror det blir stygge sifre, men uansett hvor mye jeg vil ha moyes ut, så håper jeg at vi kan gjøre et skikkelig stand mot BM og vise litt ryggrad og vilje. Spiller vi slik som vi har gjort mot topp5 i PL derimot blir dette fort "The Bayern Show" med Robben og Ribery som hovedaktørene. Jeez, buttner skal få kjørt seg i kveld. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Ville dere helst se Fletcher eller Fellaini i oppstillingen? Endret 1. april 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Ville dere helst se Fletcher eller Fellaini i oppstillingen? de aller fleste vil nok se Kagawa edit: i tiern i en 4-2-3-1 formasjon selvfølgelig Endret 1. april 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ferdinand?!!??! FERDINAND?!? Sammen med giggs, mot den midtbanen til bayern, ahahahah uff. Kagawa får som vanlig ikke spille, det var egentlig ikke en overraskelse. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 https://twitter.com/BBCSporf/status/451056251225387009 Hahaha. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Kan fort ende både 0-5 og 0-6 her. Kanskje til og med mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen som vet hvor man kan se dette gratis? har tv2sumo men cl går jo ikke der.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Noen som vet hvor man kan se dette gratis? har tv2sumo men cl går jo ikke der.. filmon.com Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hmmm... 2 minutter og ingen mål??? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 United nærmest, utrolig nok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Haha, snytt for mål... 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 ... Hva har skjedd med Snipes?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå