Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bayern München

Latias

Anbefalte innlegg

Noen steder på nett man kan se kampen gratis på nett? Jeg har TV2 Sumo, men ikke andre slike tjenester. Har heller ikke TV.

Må man bare betale for Viasat, eller er det noen gratis alternativ?

ITV1 på filmon.com fungerer strålende. Eventuelt kan du bare se den på itv.com om du har engelsk IP/proxy.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen steder på nett man kan se kampen gratis på nett? Jeg har TV2 Sumo, men ikke andre slike tjenester. Har heller ikke TV.

Må man bare betale for Viasat, eller er det noen gratis alternativ?

ITV1 på filmon.com fungerer strålende. Eventuelt kan du bare se den på itv.com om du har engelsk IP/proxy.

Takk skal du ha!

Håper på et mirakel!

#Moyesout

Lenke til kommentar

DDG
Rafael - Jones - Vidic - Buttner
(Fellaini/Fletcher)
Valencia - Giggs - Carrick - Welbeck
(Kagawa)
Rooney

Tipper det blir noe sånt med enten Kagawa eller Fellaini/Fletcher. Giggs ble voldtatt av Guardiola sist gang, men det er typisk Moyes å sette sin lit til pensjonisten i sånne kamper.

Lenke til kommentar

DDG

(Fellaini/Fletcher)

Valencia - Giggs - Carrick - Welbeck

(Kagawa)

Rooney

Tipper det blir noe sånt med enten Kagawa eller Fellaini/Fletcher. Giggs ble voldtatt av Guardiola sist gang, men det er typisk Moyes å sette sin lit til pensjonisten i sånne kamper.

Du kan da ikke utelate Carrick fra ankerplassen, det er jo der han er best. Fellaini som et anker = katastrofe, det har vi sett gang på gang. Skal han spille må han få en litt friere rolle fremover i banen.

Lenke til kommentar

Tipper det blir en slags 4-5-1. Velger fortsatt å tro at Kagawa får starte. I hans siste kamp for Dortmund fikk han 2 assists og et mål mot Bayern i en 5-2 seier. Han er også veldig grei å ha om vi vil ha mer enn 20% ballbesittelse.

De Gea

Welbeck - Carrick - Giggs - Fellaini - Kagawa

Rooney

Welbeck eller Valencia får prøve å løpe seg forbi Alaba, Kagawa og Giggs gir oss litt kreativitet og pasningstrygghet, Rooney som superspiss. Resten får bare forsvare seg og prøve å vinne ballen. Med en gang vi får ballen gjelder det å få den framover og forbi et høytstående Bayern, for de kommer ikke til å la oss ha ballen særlig lenge. Vi må score på OT om vi skal ha noen sjanse. Så får vi bare håpe på et mirakel.

Lenke til kommentar

Okei gutta, her er planen: Må køyre kompakt formasjon for å minske avstandene i laget, derfor prøver eg meg på ein spenstig 4-1-2-3(ja, formasjon uten rein spiss).

I tillegg burde me ha litt tempo framme som kan hjelpe til bakover, dermed vil det vel kanskje vera naturleg at Welbeck starter som ein del av trearen framme. Kagawa aka. Bayern-kryptonitt skal sjølvsagt vere med og.

Let's go:

De Gea

Rafael/Valencia - Smalling - Vidic - Büttner

Fellaini/Jones

Carrick - Fletcher

Rooney - Kagawa - Welbeck

Lenke til kommentar

965395_Champions_League_Team.jpg

Nesten lik den formasjonen vi hadde borte mot Real for et år siden, som vi vet ga suksess. Jones og Carrick ligger kompakt på midten mens Welbeck og Valencia blir nødt til å jobbe sokkene av seg bakover for å stoppe Robbery. Kagawa blir nok nøkkelen når vi kontrer, han må bare ha dagen og spille som han gjorde sist mot Bayern. Rooney som spydspiss, men som kan droppe ned hvis det trengs.

Fellaini vil jeg ikke se i startoppstillingen. Han har vært grusom i alle toppkamper i år, og han imponerte ikke særlig mot Villa heller. Gi meg heller en Phil Jones som blør for drakta og gir alt! Synes også at Fletcher bør starte på banken, men heller komme inn etterhvert. Han er ikke den spilleren han engang var, og jeg mener Jones er en bedre "krigertype" enn han. Og det er akkurat det vi trenger i denne kampen her. Fletcher kan heller komme inn i 2 omg. når Jones får sin obligatoriske strekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...