Hansoen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Så den nå. Elendig egentlig over hele fjøla. Men Fellaini kunne lett ha plukket han opp. Og burde gjort det også. Han er nærmest. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Så den nå. Elendig egentlig over hele fjøla. Men Fellaini kunne lett ha plukket han opp. Og burde gjort det også. Han er nærmest. Ja, men Jones er også utrolig passiv. Det er ingen grunn til at han skal synke helt inn til 5meteren der. Det er absolutt ingen der hvertfall, og han bør imo oppfatte som alle oss andre at Mandzukic kommer til å heade den ballen ut der som han gjorde. Man ser at han oppfatter det 2sek for sent, og da får han akkurat nok tid til å putte. Som du sier, elendig over hele fjøla. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 http://www.dailymotion.com/video/x1l7ma5_bastian-schweinsteiger-goal-manchester-united-vs-bayern-munich-1-1-champions-league-01-04-2014_sport Eg klarer ikke se hvordan dette ikke er Fellaini sin feil. Ja, Jones kunne gått ut, burde det sikkert også. Men hvorfor er Fellaini der han er? Fjerneste plasseringen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 http://www.dailymotion.com/video/x1l7ma5_bastian-schweinsteiger-goal-manchester-united-vs-bayern-munich-1-1-champions-league-01-04-2014_sport Eg klarer ikke se hvordan dette ikke er Fellaini sin feil. Ja, Jones kunne gått ut, burde det sikkert også. Men hvorfor er Fellaini der han er? Fjerneste plasseringen. Se klippet til Viasat 4 (ligger på FB), ser det litt bedre da. Dårlig av Fellaini, men syns også det er dårlig av Jones. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Den måten å spille på har blitt forsvart gang på gang. Den kommer ikke til å bli forsvart av meg hvertfall. De er ikke bedre. Hva skal united da gjøre? Og i dag la de seg faktisk frampå når de gikk opp i ledelsen. Det er fortsatt bedre å ha en taktikk mot slike lag enn å løpe utpå banen og være like naiv som Arsene Wenger til tider kan være. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Man vil alltid vinne, men man trenger ikke like når lag gjør det..... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Büttner > Evra i returoppgjøret. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Büttner > Evra i returoppgjøret. Ingen som helst tvil. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Jeg tar heller Evra. Tabber gjør alle. Ihvertfall siden vi MÅ score mål der, og han er en av de viktigste offensivt som klarer å holde på ballen under press offensivt sett. Endret 3. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå