Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bayern München

Latias

Anbefalte innlegg

Herregud så gode Rio og Vida var i dag. Liker at de spilte sånn selv etter alle as "de er ferdige" osv. Class is permanent. Bra spirit fra guttene, men resultatet ble ødelagt av Schwein-målet. 1-1 borte for Bayern er "perfekt" for de. Irriterer meg sterkt at Fellaini spilte, han skulle ha gjort mye mer på 1-1 målet og fy faen så dårlig han var i hele kampen. Helvete at vi signerte han og ikke han ene spanjolen vi holdt på å kjøpe fra Bilbao (?). Ødela faen meg sesongen. 27.5 mill pund i dass, seriøst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første omgangen var han helt horribel med ballen i føttene. Helt sykt. Som noen nevnte tidligere, eneste grunnen den sjansen til Welbeck kom som han bommet så fælt på var at ballen holdt seg vekke fra afro-idioten. Se første omgang igjen om du vil hvorfor jeg sier han var så jævlig dårlig.

Lenke til kommentar

Herregud så gode Rio og Vida var i dag. Liker at de spilte sånn selv etter alle as "de er ferdige" osv. Class is permanent. Bra spirit fra guttene, men resultatet ble ødelagt av Schwein-målet. 1-1 borte for Bayern er "perfekt" for de. Irriterer meg sterkt at Fellaini spilte, han skulle ha gjort mye mer på 1-1 målet og fy faen så dårlig han var i hele kampen. Helvete at vi signerte han og ikke han ene spanjolen vi holdt på å kjøpe fra Bilbao (?). Ødela faen meg sesongen. 27.5 mill pund i dass, seriøst.

Herrera?

Lenke til kommentar

Skjønner at folk klager på Fellaini generelt, men i dag var han da ikke så verst?

Et bedre svar jeg fant på en annen side til dette:

Marouane Fellaini looks like a shadow of the player who used to play against United for Everton. He was such an imposing figure in those games, winning headers, holding up the ball and charging forward.

United fans feared him.

He was lucky to come out in the second half after a truly woeful performance to start. He repeatedly gave the ball away, couldn't win aerial battles and seemed to make the wrong decision time and again.

The Stretford End resorted to ironic cheers when he managed to head clear one cross into the ball in the first half.

He improved in the second half, particularly when going forward, but surely Darren Fletcher should be starting ahead of him in Germany. After all, it was the Belgian who lost Bastian Schweinsteiger to concede that crucial away goal.

Lenke til kommentar

Skjønner at folk klager på Fellaini generelt, men i dag var han da ikke så verst?

Hvem på banen var bedre enn Fellaini i går?

Kommer ikke på en eneste. Giggs var bedre enn Fellaini. Til og med i andre omgang gjorde Giggs en bedre jobb enn Fellaini.

Fyren har INGENTING å gjøre på united om han ikke kommer opp på et bedre nivå.

Lenke til kommentar

After all, it was the Belgian who lost Bastian Schweinsteiger to concede that crucial away goal.

De tre siste kampene er han ene og alene skyld i hvertfall to mål, om det ikke var tre imot, grunnet akkurat dette. NULL markering. Fyren har vært fullstendig ubrukelig de to-tre siste kampene.

Hadde håpet her etter at han viste bedring i noen kamper, men om han fortsetter denne trenden kan han få gul vest og stille som spiller nummer 12 for United.

Lenke til kommentar

Situasjonen med Fellaini og Schweinsteiger er vanskelig. Når skal Fellaini få slippe å forsvaeren ta over? Det er faen meg kun Schweinsteiger der inne, og det hadde ikke skadet om en av midtstopperne går ut å ta det rommet der. Blir sånne farlige situasjoner hele tiden da midtstopperen tror midtbanespilleren følger helt inn og midtbanespilleren tror midtstopperen tar over. Skjer støtt og stadig.

Lenke til kommentar

Når løpet kommer bakfra på midten er det oppgaven til midtbanespillerne å følge det løpet. Det vet alle som har vært i nærheten av å ha spilt fotball på noe som helst nivå.

Løper kommer jo ikke bakfra på midten. Han er inne i sekstenmeteren før han trekker seg litt ut igjen. Jones dekker ingen, og bør imo være mer aggressiv ute på Schweini. Det samme kan sies om Fellaini, at han bør plukke opp Schweinsteiger når Fellaini selv kommer inn i 16-meteren. Men sånt kan diskuteres hele tiden, for hvem lot Vidic stå helt umarkert på vårt mål etc.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, så har jeg ikke sett målet, men etter hva Jotun sa, så virket det som om han kom på løp. Men uansett, når du følger en mann inn i 16-meteren så slipper du han ikke før du får beskjed fra forsvaret om at han har vi. Det er ikke vanskeligere enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...