Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bayern München

Latias

Anbefalte innlegg

Så mye hets vi fikk i fra Unitedfans når vi vant CL i 2012 er det rart det er så lite klaging med 25% possesion og rødt kort pga filming her gitt. Var det ikke så farlig med "anti-fotball" allikevel?

Helt absurd mange som jubler over den fantastiske fotballen i dag ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Rødt til Sweinsteiger men ikke Valencia?

Hvorfor i alle dager skulle valencia hatt rødt? Pga den med Boateng? Da må jo begge få rødt.

Rødt til Sweinsteiger men ikke Valencia? Ekstremt ufortjent. Nå håper jeg egentlig United blir overkjørt på i andre leg.

Ikke glem målet som ble annullert da.

Hoppet ikke Valencia inn med knottene da?

Fikk ikke med meg sjansen til Welbeck men nå når jeg ser den i reprise så er jeg enig viss dere mener at det ikke burde avblåses. Faktisk helt idiotisk dømming.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Så mye hets vi fikk i fra Unitedfans når vi vant CL i 2012 er det rart det er så lite klaging med 25% possesion og rødt kort pga filming her gitt. Var det ikke så farlig med "anti-fotball" allikevel?

Helt absurd mange som jubler over den fantastiske fotballen i dag ja.
Gjorde vi det i 2012?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jeg må se situasjon på ny. Min første reaksjon var at Valencia var heldig. Syns også Rooney falt mistenkelig lett i bakken.

Lenke til kommentar

Den måten å spille på har blitt forsvart gang på gang. Den kommer ikke til å bli forsvart av meg hvertfall.

De er ikke bedre. Hva skal united da gjøre? Og i dag la de seg faktisk frampå når de gikk opp i ledelsen.

United la seg bakpå som selvsagt var det eneste riktige å gjøre. Akkurat som at det var det riktige for Chelsea i 2012.
Lenke til kommentar

Nei manu er helter som kjemper med lovlige og ulovlige midler og holder overmakten bayern til uavgjort. Men chelsea derimot er et flakselag som spiller antifotball og vant cl utrolig ufortjent. Det ser vel du også.

Men seriøst imponert av manu i dag, kanskje alt ikke er så jævla katastrofe som enkelte skal ha det til alikevel.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Jau. Du kan si det. Er ikke enig. De blir spilt bakpå. De har ikke sjanse til å gjøre noe annet. De blir rundspilt fram til 16 meteren.

Vil si det er en vesentlig forskjell.

Svar til Aleks.

Er det noen som har en oversikt over hvor mye (lite) Fellaini løp i dag? Syntes han jogget rundt der og var på etterskudd begge veier - feks på målet til Bayern.

Har ikke lyst å se den fyren på banen for united noen gang igjen eg nå. De siste 3 kampene eg har sett med han er dette gjengangeren. I hodeduellene som liksom skal være hans styrke har han aldri sjans. Håpløs spiller for tiden.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg må se situasjon på ny. Min første reaksjon var at Valencia var heldig.

Måtte inn og kikke og VG Live (som overhode ikke inneholder noen fasit) nevner ikke situasjonen engang.

Eg fikk ikke med meg det første kortet til Valencia. Det heller jo mye er mot utvisning hvis det menes at Boateng ikke gjør noe galt....

Lenke til kommentar

Har ikke lyst å se den fyren på banen for united noen gang igjen eg nå. De siste 3 kampene eg har sett med han er dette gjengangeren. I hodeduellene som liksom skal være hans styrke har han aldri sjans. Håpløs spiller for tiden.

Med det håret så er han jo konstant på etterskudd og blir svimmel :)

Lenke til kommentar

Nå kommer Divy Young...

Kunne vært verre. Kunne vært Divyel Sturridge eller Diviz Suarez.

Suarez er en feil sammenligning, men prøv heller Tomas Diveisky...eller noe...

Nei. Suarez er en usmakelig juksepavefilmer.

Nei, du tar feil. Han er toppscorer og den med mest assist. Og kommende POFY. Tror Wenger er nokså enig i det.

Okei. Da er han en sinnsykt god juksepavefilmer. For han er jo uten tvil sinnsykt god! Men han er fortsatt en usmakelig juksepavefilmer! BARE Pool-supportere liker den idioten

Lever du i din egen bobble, eller er du bare så dum? Vet du at han vant Football fans player of the year-prisen? Suck it.

"Bare Pool-supportere liker den idioten" my ass...

Trives i den bobla... Nok om suarez.

Lenke til kommentar

Jau. Du kan si det. Er ikke enig. De blir spilt bakpå. De har ikke sjanse til å gjøre noe annet. De blir rundspilt fram til 16 meteren.

Vil si det er en vesentlig forskjell.

Svar til Aleks.

Du mener vi hadde sjanse til å gå head to head med Bayern og Barca? Vi hadde også en drittsesong sånn som dere som endte på 6. Plass. United visste godt at her skulle de ligge bakpå og prøve å kontre frem. Noe som fungerte utmerket.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...