Jakobk Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Synd at det bare er 3 min igjen nå! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Grei utvisning til Schweinsteiger. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Haha, deilig dive av Rooney. Nesten perfekt utført. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Synes nesten det så ut som en dive? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Bayern har vel 100 midtbanespillere, så de har vel en eller en annen å sette innpå tror jeg. Meget sterkt å holde Bayern til 1-1! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Deilig å se Bayern få en mann utvist av en dive. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 ...Pen filming av Rooney Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Nå kommer Divy Young... Kunne vært verre. Kunne vært Divyel Sturridge eller Diviz Suarez. Suarez er en feil sammenligning, men prøv heller Tomas Diveisky...eller noe... Nei. Suarez er en usmakelig juksepavefilmer. Nei, du tar feil. Han er toppscorer og den med mest assist. Og kommende POFY. Tror Wenger er nokså enig i det. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Rooney har gått i god lære hos Young! Blir det flere divere hos United nå så har de flest i PL. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Nå kommer Divy Young... Kunne vært verre. Kunne vært Divyel Sturridge eller Diviz Suarez. Suarez er en feil sammenligning, men prøv heller Tomas Diveisky...eller noe... Nei. Suarez er en usmakelig juksepavefilmer. Nei, du tar feil. Han er toppscorer og den med mest assist. Og kommende POFY. Tror Wenger er nokså enig i det. Han er toppsocrer og den med mest assist, og en juksepave pipelort. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Dette hadde eg aldri trodd. Miraklenes tid er ikke forbi! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Smått utrolig at uansett hvilket lag som spiller og uansett hvem det er som kommenterer, så ender det opp med oppgulp mot Suarez. Jeg skjønner at dere er sjalu på PL's beste spiller, men nå er det United og Bayern som spiller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Teit at drøyinga til Neuer belønnes. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Nå kommer Divy Young... Kunne vært verre. Kunne vært Divyel Sturridge eller Diviz Suarez. Suarez er en feil sammenligning, men prøv heller Tomas Diveisky...eller noe... Nei. Suarez er en usmakelig juksepavefilmer. Nei, du tar feil. Han er toppscorer og den med mest assist. Og kommende POFY. Tror Wenger er nokså enig i det. Okei. Da er han en sinnsykt god juksepavefilmer. For han er jo uten tvil sinnsykt god! Men han er fortsatt en usmakelig juksepavefilmer! BARE Pool-supportere liker den idioten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Rødt til Sweinsteiger men ikke Valencia? Ekstremt ufortjent. Nå håper jeg egentlig United blir overkjørt på i andre leg. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Veldig deilig, men litt bittert at det siste målet skulle komme. På tross av at jeg hadde forventet 0-5 i forkant av kampen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå