Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Synes du at fysisk eller emosjonelt utroskap er verst?

Anbefalte innlegg

1. Hun er emosjonelt utro mot deg og utvikler følelser for en annen hun har vært på flørten med en god stund.

2. Hun er fysisk utro fordi hun i et svakt øyeblikk i fylla er kåt og seksuelt tiltrukket av en annen.

3. Hun er utro med en hun overhodet ikke er tiltrukket av verken fysisk eller emosjonelt, men hun gjorde det kun for pengenes skyld(prostitusjon).

Hva mener dere er verst?

Anonymous poster hash: dc0be...2b4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er verst? Og hva ville ha vært best?
Å velge mellom forskjellige onder og så hva som er verst har jeg lite til overs for.

Dessuten hadde jeg nok ikke syntes at noen av disse hadde vært verre enn den andre, fordi uavhengig av hvilket alternativ som hadde skjedd så hadde det vært kroken på døren for min del. Hadde nok blitt skuffet, men jeg hadde ikke blitt sur eller lei meg. Jeg hadde sett på det som det tydeligste tegnet på at den personen ikke er noe for meg, og da kunne jeg jo heller ha prioritert tiden min på å lete videre.

Som jeg ofte sier til folk jeg er i et forhold med; "Hvis du ønsker å være utro, så gjør det! Men ikke tro at du kan komme tilbake til meg igjen etterpå. For hvis du ikke fikser monogami med meg så er det synd for deg, da finner jeg meg heller noen andre som kan".

Og således slipper jeg å bruke mer av tiden min på den slags og kan heller bruke den til noe mer fornuftig og finne meg noen andre. :)

Lenke til kommentar

1. Hun er emosjonelt utro mot deg og utvikler følelser for en annen hun har vært på flørten med en god stund.

2. Hun er fysisk utro fordi hun i et svakt øyeblikk i fylla er kåt og seksuelt tiltrukket av en annen.

3. Hun er utro med en hun overhodet ikke er tiltrukket av verken fysisk eller emosjonelt, men hun gjorde det kun for pengenes skyld(prostitusjon).

Hva mener dere er verst?

Anonymous poster hash: dc0be...2b4

Nå er jeg en ekstremt lite sjalu person, men slik jeg ser det:

1. Helt greit, så lenge det ikke går ut over vårt forhold må hun kunne ha det litt morro.

2. Ok hvis med en annen kvinne, hvis det var med en mann ville jeg pakket kofferten hennes.

3. Hvis hun ikke holder det skjult at hun er prostituert er det helt greit.

Alle tre kan være verst helt avhengig av sammenhengen, hvis det går ut over forholdet er 1 verst, hvis det er med en annen mann er 2 verst, hvis hun ikke informerer om at hun er prostituert er 3 verst.

Men når jeg tenker på det bringer det opp ett artig problem, hvis du er sammen med en prostituert, og du kjøper henne en middag for så å gå hjem og har sex, gjør du noe ulovlig?

Lenke til kommentar

1. Helt greit, er ikke hennes skyld at hun utvikler følelser for noen andre og så lenge hun dumper meg før hun hopper til køys med denne nye flammen så kan jeg ikke klandre henne for dette. Har selv hoppet over gjerdet noen ganger.

2. Snakkes aldri, dobbeltmoralsk av meg å si men det går nå begge veier.

3. WTF, jeg tjener 900 000 i året, hun vil aldri behøve å være prostituert :p

Dersom hun har en fantasi om å være prostituert og ikke har våget å si det til meg, og gjør det av denne grunn vil jeg nok kunne ha litt forståelse. Samt tenne litt på det.

Anonymous poster hash: 6a6d9...a4c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...