CFD Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Halloen dere. Etter et langt fravær har jeg endelig giddi og skrudd på datamaskinen igjen og jeg fant mens jeg ryddet litt i gamle bilder osv så fant jeg en morsom skrue jeg tok printscreen av mens jeg brukte windows98. Bildet er tatt 15desember 2000.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 De skulle virkelig ha hatt dem slik, hadde gjort mange ting så myyye enklere hvis en kunne kræsje PCen på kommando i steden for å få disse forbanna uvarslede avbrytelsene hele tida... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Denne hadde vært bedre, hvis du hadde greid å unngå å skrive Microsoft med to s'er et sted der :smile: Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Denne hadde vært bedre, hvis du hadde greid å unngå å skrive Microsoft med to s'er et sted der :smile: Kan ikke alltid være perfekt da.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Denne hadde vært bedre, hvis du hadde greid å unngå å skrive Microsoft med to s'er et sted der :smile: Kan ikke alltid være perfekt da.. hehe... enig der... men det kan vel fikses... kan det ikke?? :o hvis ikke.. så kan jeg fikse et lignende bilde bare på et halvt kræsja ME... :-) Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 den der kunne likegodt vert standard Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 hihi, Aptiva ^^ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 hihi, Aptiva ^^ HEY!! Ikke mobb maskinen det er tatt på! Det var ifra en tid hvor den engang så hotte Duron600@1038 med 128mb PC100CL2 og 13gig disk var ødelagt og jeg satt på maskinen i stua. Nå står den maskinen ved siden av meg og skal selges for 800kr. Og en lite skriveleif ja ,men er jo et evig gammelt bilde. Nesten 3år også. Og ja.. Jeg brukte windows 98 helt fram til 2år siden. Ble faktisk ganske ustabilt hvis du hadde vært snill med det. Også kjekt og ha en CDrw som du lager image av disken hver uke. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Bildet funker så lenge home.no funker. Og det er omtrent 3 timer hver dag . Det er ihvertfall det inntrykket jeg får. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Virker fint for meg. Hadde litt problemer igår i omtrent 1time ,men utenom det har home.no ALLTID virket for meg. ISDN power Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ble faktisk ganske ustabilt hvis du hadde vært snill med det. Oj, hvordan ble den hvis du var slem mot den da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå