Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vannskelig og sitte å jobbe inne med sola ute...


Anbefalte innlegg

Hallo,

noen som går på vgs nå og jobber mot sine tentamener og eksamener?

Føler at det er vannskelig å jobbe mens sola skinner inn gjennom vinduet og man hører barn leke ute. Personlig foretrekker jeg lyd-isolerende rom uten vinduer når jeg jobber. Det gjør så vonndt! :/ Effektiviteten og motivasjon synker også med 60%.

 

Noen som føler det samme?

Endret av Neckrick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+896234

Jobber med oppgave selv og synes det er utrolig kjipt at det er fint vær ute! Får bare jobbe effektivt å ta noen velfortjente pauser innimellom :) Jeg arbeider med historieoppgave via nettstudie :)

Lenke til kommentar

Hehe, liker selv at det regner ute før eventuelle prøve/tentamen/eksamens-dager. Det gir bedre konsenstrasjon, ingen sol! Håper på dette dagene fremover, håper det regner selvom mange sikkert er uenige med meg.

 

Det er mer enn nok tid for sola å komme frem etter eksamensperioden ;)

Endret av Prospect
Lenke til kommentar

Hehe, liker selv at det regner ute før eventuelle prøve/tentamen/eksamens-dager. Det gir bedre konsenstrasjon, ingen sol! Håper på dette dagene fremover, håper det regner selvom mange sikkert er uenige med meg.

 

Det er mer enn nok tid for sola å komme frem etter eksamensperioden ;)

Ja men viktig å gjøre det beste ut av det man får av vær :) er bedre med sol nå og ikke sol senere, enn ikke sol og fint vær i det hele tatt. men ja er enig at det er bedre å studere når det regner, man har jo lyst til å gjøre andre ting enn å studere når det er sol og fint vær :)

Lenke til kommentar

Haha, minner meg om mai 2012 når jeg hadde eksamner i vg3. For de som husker hvordan de siste ukene i mai var det året på østlandet, så kan de tenke seg hvor vanskelig det var. Jeg endte opp med å dra til stranden hver dag og andre mislykkede forsøk på å jobbe ute. Endte med at jeg gikk ned i alle fag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...