Neckrick Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Hallo, noen som går på vgs nå og jobber mot sine tentamener og eksamener? Føler at det er vannskelig å jobbe mens sola skinner inn gjennom vinduet og man hører barn leke ute. Personlig foretrekker jeg lyd-isolerende rom uten vinduer når jeg jobber. Det gjør så vonndt! :/ Effektiviteten og motivasjon synker også med 60%. Noen som føler det samme? Endret 30. mars 2014 av Neckrick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+896234 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Jobber med oppgave selv og synes det er utrolig kjipt at det er fint vær ute! Får bare jobbe effektivt å ta noen velfortjente pauser innimellom Jeg arbeider med historieoppgave via nettstudie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hva gjør du på forumet da? Like godt å gå ut om du ikke gjør noe fornuftig. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 What doesn't kill you only makes you stronger Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Bare å flytte til Nord-Norge, her daler det ned 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Det går da fint å studere ute. Ta med deg bøkene og kom deg ut i solen 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Det går da fint å studere ute. Ta med deg bøkene og kom deg ut i solen Enig å hvis solen er et problem med henhold til vanskelig å lese boken/skjermen så finn et sted med skygge husk god stol og musikk hvis du liker det Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Hehe, liker selv at det regner ute før eventuelle prøve/tentamen/eksamens-dager. Det gir bedre konsenstrasjon, ingen sol! Håper på dette dagene fremover, håper det regner selvom mange sikkert er uenige med meg. Det er mer enn nok tid for sola å komme frem etter eksamensperioden Endret 30. mars 2014 av Prospect Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hehe, liker selv at det regner ute før eventuelle prøve/tentamen/eksamens-dager. Det gir bedre konsenstrasjon, ingen sol! Håper på dette dagene fremover, håper det regner selvom mange sikkert er uenige med meg. Det er mer enn nok tid for sola å komme frem etter eksamensperioden Ja men viktig å gjøre det beste ut av det man får av vær er bedre med sol nå og ikke sol senere, enn ikke sol og fint vær i det hele tatt. men ja er enig at det er bedre å studere når det regner, man har jo lyst til å gjøre andre ting enn å studere når det er sol og fint vær Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Haha, minner meg om mai 2012 når jeg hadde eksamner i vg3. For de som husker hvordan de siste ukene i mai var det året på østlandet, så kan de tenke seg hvor vanskelig det var. Jeg endte opp med å dra til stranden hver dag og andre mislykkede forsøk på å jobbe ute. Endte med at jeg gikk ned i alle fag.. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ut i sola med deg! Ta med deg ei norsk-bok, så du kan studere og/å-reglene, siden du har brukt begge feil i tittelen. I tillegg er det bare 1 'n' i "vanskelig". Nå har du i alle fall fått litt utbytte av tråden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå