Nelson09 Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 (endret) 24.april Takk for hyggelige kommentarer Dagens bilde handler egentlig mer om bildet som ikke ble. Ruslet på Ringve Museum for å prøve ut 200mm på noen blomsterbilder. Sola sto lavt, skyggene var lange, lyset var flott. I det jeg skulle begynne å ta bilder kom det et rådyr ruslende rolig forbi, det stanset opp og nærmest poserte for undertegnede som det nok ikke visste var til stede. Sola speilet seg i pelsen. This is it!!!............WTF?.......no card...Og ganske riktig, jeg hadde begått den klassiske " kort hjemme i kortlesertabben". Her er nå hvertfall et bilde av en blomst jeg tok når jeg kom meg tilbake Endret 24. april 2014 av Nelson09 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det ble da en slags stemning synes jeg..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Den så fløyelsmyk ut - fin farge, vet ikke om det er den opprinnelige, men fin var den. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg la også spesielt merke til teksturen, rolige og fine farger. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Den så fløyelsmyk ut - fin farge, vet ikke om det er den opprinnelige, men fin var den. justert fargebalanse litt, litt vibrance, dratt ned svart/skygge litt - fargen får litt mer trøkk da her. Ikke dratt i fargespakene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå