Nelson09 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Nivå: pingle Utstyr: 6d m div objektiver Utfordring: Å komme i gang igjen/å fullføre 2 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Fant en ørliten blomst i Fagerheimskogen i dag aner ikke hva den heter 1 Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Flott bilde, og hyggelig vårtegn Blomsten heter Scilla Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 2. april. Korsvika 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Flott utsnitt fra Korsvika.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Fint at du fikk med en båt utpå sjøen ved Korsvika som et lite blikkfang, selv om den er litt vanskelig å få øye på, kamo-fargen får ta skylden for det Endret 4. april 2014 av Slettet-U8ZiojSR Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 4.april. Latmannsbilde i dag fra solveggen på Ringve museum Rift om de siste vaflene. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Vakkert bilde fra Korsvika, og vaflene så fristende ut. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fristende vaffelbilde ja - men vi får vel kanskje smake på de litt lengre nede i fjæra i morgen, Sponhuset, og de er enda bedre - ser ut som du har vært og rekognosert i området, Nelson. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Fint fra Korsvika, og koselig situasjon fra Ringve. Vaflene ser fristende ut med friskt rødt syltetøy. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Sjarmerende vaffelbilde, men var det bare jeg som lar meg skremme av den skumle "hånden" til venstre? Kanskje jeg har sett for mange skrekkfilmer... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Vaffel er topp uansett landskapet ble meget bra. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 5.april, litt sent. Tatt på Akam vandring i TRD Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Det ble flott, Nelson - Leangenbukta tror jeg du sa det var - har samme motivet, men du har en bedre vinkel. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 flott bilde! skyene ser dramatiske ut i den horisonten. jeg tok også flere bilder, men fikk ikke frem den samme stemningen Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Så idyllisk. Jeg må komme meg med på fototreff i Trondheim når dere er på tur til steder turister sjelden finner frem. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 takk for kommentarer alle. @Bykatt, ja gjør det. Mye fint utenom turistløypa @ RandiA: Leangenbukta ja, eller Leangbukta som noen kaller den. Vi prøvde vel å navngi alle buktene innover Rekkefølgen fra Leangbukta - Devlebukta - Fagerheimbukta - Ringvebukta - Djupvika - Østmarktangen - Korsvika Idag 7. april, Gråvær Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Skal merke meg de buktene der ja, Nelson - du får minne meg på dem.... Dagens ble en ganske spesiell komposisjon.( Solen kom jo etter hvert da, og det ble ganske varmt, svettet på dagens tur, og måtte rett i kald-dusjen.) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 5.april, litt sent. Tatt på Akam vandring i TRD Skikkelig bra! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 7. april har en drømmeaktig sfære. I like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå