Gå til innhold

Aprilfest 2014 – JorunT – Noe gammelt og noe nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Hvis jeg må plukke en favoritt blant blomsterbildene blir det den 6. april...eller kanskje den siste der, ble også meget pent.

Lenke til kommentar

Takker for alle kommentarene. Nå har jeg vært uten forbindelse med omverdenen (dvs. internett) siden søndag og skikkelig på etterskudd både med egne bilder og med å få sett på andres. Idag kom de fra OTE (Hellas' svar på Telenor) og fikset problermet, Naboen (vår telefonlinje kommer derfra) hadde satt opp en nmur og de som jobbet hadde like så godt kappet av både telefonledningen og vanntilførselen. Nå må vi klare oss med vann fra resevetanken.

Lenke til kommentar

13. april - Nye sko til påske?

Her i Hellas er påsken slitt som jul i Norge, folk skal ha nye klær, barna får gaver. Denne utsillingen/salgsstedet var på veien mellom Hania og flyplassen. Jeg skulle gjerne hatt et par nye sko, men kanskje noen litt mer diskré hva farger angår.

Olympus M 14-42, 1/250 s, f/10, Iso 200

13869348615_7323f52068.jpg

P4130104 Shoes anyone.jpg by JorunT, on Flickr

• Liker 1
Lenke til kommentar

13. april - Nye sko til påske?

Her i Hellas er påsken slitt som jul i Norge, folk skal ha nye klær, barna får gaver. Denne utsillingen/salgsstedet var på veien mellom Hania og flyplassen. Jeg skulle gjerne hatt et par nye sko, men kanskje noen litt mer diskré hva farger angår.

Olympus M 14-42, 1/250 s, f/10, Iso 200

13869348615_7323f52068.jpg

P4130104 Shoes anyone.jpg by JorunT, on Flickr

Knallfine sko! Fargerike og helt trendy ! Kjøpte sjokkrosa joggesko i går :) Må ha farge på hverdagen .

Lenke til kommentar

Takk, og gratulerer, da blir du påskefin du også

Fargerike, morsomme sko ja - gjør seg på bildet, men på beina vil jeg ha litt mer diskré når jeg jogger. Månebildet var vakkert og mer diskré i fargene. :yes:

Ja, det er bra det finnes noe for en hver smak.

mange flotte her. Spes hundetanna og fullmånen falt jeg for.

Tusen takk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Morsomt med de fargesprakende skoene.

Fin stemning i fullmånebilde.

Artige oppkoblinger på stolpebilde. Tok litt tid å få øye på alle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...