Airdoodle Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Er konstant snørrete i nesa og har vært det hele livet. Har ikke andre forkjølelsesymptomer som sår hals og redusert energi. Har heller ikke symptomer på allergi som kløe osv. Likevel har jeg alltid tett/rennende/snørrete nese. Noen som har en teori for hvorfor jeg har det sånn? Er frisk som en fisk ellers i kroppen og er svært sjelden syk. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 bihulene? Har ikke trykk og vondt i bihulene. Eller tenkte du på noe annet med bihulene? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Det kan være allergi. Oppholder du deg i rom med mye støv eller mugg? Lenke til kommentar
K N Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Høres ut som allergi ja. Jeg bodde i en leilighet som fikk frem allergi og astma, som gjorde at jeg ble helt tett i nesa i flere uker. Kunne snyte meg, også tettet det seg helt igjen. Fikk Nasonex av legen så det hjalp etter et par dager. Ta en tur til legen Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Det kan være allergi. Oppholder du deg i rom med mye støv eller mugg? Hm.. Det er til tider litt støvete i leiligheten. Så det er mulig å være allergisk mot støv? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Mye mulig. Ta en tur til legen og spør. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Takk for svar alle sammen! Edit: Har forresten også lagt merke til at når jeg er på tur og overnatter i telt eller under åpen himmel så blir jeg alltid helt fri for snørr i nesa. Endret 30. mars 2014 av Airdoodle Lenke til kommentar
K N Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Høres litt ut som støvallergi da 1 Lenke til kommentar
Mattrix Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Men hva med meg? Jeg har samme problemet men ifjor tok jeg blodprøver. Legen sa at jeg ikke hadde allergi. Og jeg har jo en del støv i romme mitt, men åpner jo vinduet ofte. I tillegg så var jeg borte i en uke, og hadde fortsatt samme problem med tett nese... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Kan godt hende at du har skjev nesevegg. Jeg er så godt som alltid tett i mitt høyre nesebor, fordi neseveggen er så skjev at den tar inntil. Fikk henvisning fra fastlege til spesialist som bekreftet det og ga meg videre henvisning til operasjon. Anonymous poster hash: 5e9d0...8fe Lenke til kommentar
Mattrix Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg blir både tett i venstre og høyre nesebor, men ikke samtidig. Er litt skeptisk til om jeg har skjev nesevegg, men vurder å dra til lege snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå