Frupp Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Heisann. Jeg har et lite problem. Lyden min i XP er ikke helt som den skal. Noen ganger virker den helt som den skal men plutselig så blir d bare... bråk. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare lyden... som et sagbruk :wink: Jeg kan for eksempel høre på en mp3, og når neste sang starter er lyden helt skrall. Jeg var på hjemmesiden til Hercules og der står det at jeg antagelig ikke har lagt inn driverne riktig, og at hvis jeg går på system-enhetsbehandling osv.. så skal det stå noe med crystal soundfusion men det gjør det ikke :smile: står Hercules på alt under lydkort. Athlon 1,4ghz Abit KG7 256mb ram Geforce2 pro/450 Hercules Game Theatre XP har også et nettverkskort og et scsi kort i PC-en. Kortene er satt i annenhver pci slot nedover. Håper noen kan hjelpe meg :smile: Jeg kjører altså XP, men mens jeg ventet på nytt kabinett så satte jeg hercules kortet i den gamle PC-en min som også kjørde XP og der var lyden helt iorden :smile: Frank ( dette ble jo kort, oversiktelig og greit ;p ) [ Denne Melding var redigert av: Frupp på 2001-10-20 12:43 ] Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Kjører du WINDOWS XP og får HERCULES GAME THEATER XP kortet til å funke? Kjører også WIN XP og HERCULES GAME THEATER XP,men får det ikke til å funke sammen! hvilke drivere bruker du? DFGTXP-2K-202?Eller bruker du de som fulgte med lydkortet? John Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 Jeg får de "sagbruk" lydene du beskriver med mitt lydkort (SB pci128), og blir bekvitt dem ved å justere noen bios instillingere, som jeg fant på FAQ'en for hovedkortet mitt (abit kt7). Det kan også være løsningen for deg. sjekk faq'en for kg7 på http://www.viahardware.com (den skal være der et sted. håper dette hjelper deg. Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 20. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2001 - Skal prøve det som sto i den faq'en på mandag. Har PC-en på hybelen så jeg får ikke prøvd det før. Tusen takk for hjelpen btw :smile: [ Denne Melding var redigert av: Frupp på 2001-10-20 12:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå