Gå til innhold

et forferdelig bråk ( Game Theatre XP )

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har et lite problem. Lyden min i XP er ikke helt som den skal. Noen ganger virker den helt som den skal men plutselig så blir d bare... bråk. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare lyden... som et sagbruk :wink:

Jeg kan for eksempel høre på en mp3, og når neste sang starter er lyden helt skrall.

Jeg var på hjemmesiden til Hercules og der står det at jeg antagelig ikke har lagt inn driverne riktig, og at hvis jeg går på system-enhetsbehandling osv.. så skal det stå noe med crystal soundfusion men det gjør det ikke :smile: står Hercules på alt under lydkort.

Athlon 1,4ghz

Abit KG7

256mb ram

Geforce2 pro/450

Hercules Game Theatre XP

har også et nettverkskort og et scsi kort i PC-en. Kortene er satt i annenhver pci slot nedover.

Håper noen kan hjelpe meg :smile: Jeg kjører altså XP, men mens jeg ventet på nytt kabinett så satte jeg hercules kortet i den gamle PC-en min som også kjørde XP og der var lyden helt iorden :smile:

Frank

( dette ble jo kort, oversiktelig og greit ;p )

[ Denne Melding var redigert av: Frupp på 2001-10-20 12:43 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører du WINDOWS XP og får HERCULES GAME THEATER XP kortet til å funke? Kjører også WIN XP og HERCULES GAME THEATER XP,men får det ikke til å funke sammen!

hvilke drivere bruker du? DFGTXP-2K-202?Eller bruker du de som fulgte med lydkortet?

John

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...