bergetun Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Finnes det andre mer stabile programmer til windows og t610 som kan gjoere det samme som PcControl ? Jeg har proevd aa finne men det ser ut som det bare finnes til Mac Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 prøv JeyoRemote1.0 :wink: fungerer akkurat som pccontrol, bare litt proffere utseende Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bruker BTCTRL http://www.meer-net.com/Software/BTcontrol...in/swindex.html mye bedre en pccontrol; man kan redigere egne menyer og tilpasse dem til de programmene man vil.. bare sjekk eksemplene som følger med. jeg har f.eks. en meny til BSPlayer, MediaPlayer osv.. lykke til Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Takker for svarene . Men en liten ting, driverene som foelger med Belkin addapteren min er ikke saa veldig stabil, seriel kommunikasjonen faller ut ofte slik at jegg miter kontakt .. Har hoert at Microsoft har noen beta drivere ute som jeg kanskje kunne proeve. Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned de ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå