ray001 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvordan gjøre dette best? Har Lyse internett og ønsker å laste ned direkte ned til router, ifra annen plass i verden. Spørsmålet er hvilke router skal man velge? Hvilke programer er enklest? Og hvilke programer er best? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hva mener du med å laste ned direkte til router? Router er den enheten på nettverket som fordeler internettlinja di til alle andre enheter. Å laste ned noe til den gir ikke mening. 2 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Litt dårlig forklart av meg.... Men; At jeg er en annen plass(offshore) og bruker en web leser / nedlastnings program, og kan laste rett ned til en router som har en usb2/3 inngang, og den står hjemme. Dvs at jeg ikke trenger noe pc å laste ned til, bare rett til en router med usb hdd oppkoblet til. Endret 30. mars 2014 av ray001 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Sett opp NAS med remote desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå