Øystein.F. Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Blir dette eit av tidenes skumlaste spel?Nifse Alien: Isolation har fått dato 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Har troa på at denne tittelen blir bra. Har savnet et Aliens spill som har vært bra. Dem jeg har spilt i nyere tid har vært søppel, enkel å greit. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Gameplay fra Alien Isolation, ser meget låvende ut. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Er egentlig litt usikker på dette. Om det eneste skrekkaspektet er dette ene romvesenet som jager deg, så er jeg redd for at det kan bli litt kjedelig etterhvert, spesielt siden du aldri kan gjøre noe annet enn å gjemme deg. Selv de skumleste skrekkspill blir som regel trivielle når det slutter å overraske, og her føler jeg ikke at det er så mye å gå på. 1 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Er egentlig litt usikker på dette. Om det eneste skrekkaspektet er dette ene romvesenet som jager deg, så er jeg redd for at det kan bli litt kjedelig etterhvert, spesielt siden du aldri kan gjøre noe annet enn å gjemme deg. Selv de skumleste skrekkspill blir som regel trivielle når det slutter å overraske, og her føler jeg ikke at det er så mye å gå på. Tja.. Eksplosjoner og nye bosser hvert 30 sekund? Nei takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå