mad-dawg Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Er det noen som vet om en nettside eller en butikk hvor jeg får kjøpt et billig minikjøleskap eller en billig mini-bar??? takk på forhånd Endret 30. mars 2014 av mad-dawg Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Ebay eller amazon eller du kan betale denne prisen og få det fort som fy: https://www.komplett.no/severin-kjleskap-ks-9827/802440 Endret 30. mars 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Tviler på at det blir så billig fra Ebay eller Amazon når man legger til frakt og mva... Spørs hvor lite og hva slags teknologi man ønsker, men Biltema har til kr 999,-. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Tviler på at det blir så billig fra Ebay eller Amazon når man legger til frakt og mva... Spørs hvor lite og hva slags teknologi man ønsker, men Biltema har til kr 999,-. Enig det kan fort koste derfra, men er mye det er gratis frakt på, og noen av de koster under 200kr. da slipper man moms og frakt, og toll er det ikke på elektriske ting skal ikke si at dette er " top of the art" men det er billig i hvertfall. Endret 30. mars 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Tviler på at det blir så billig fra Ebay eller Amazon når man legger til frakt og mva... Spørs hvor lite og hva slags teknologi man ønsker, men Biltema har til kr 999,-. Enig det kan fort koste derfra, men er mye det er gratis frakt på, og noen av de koster under 200kr. da slipper man moms og frakt, og toll er det ikke på elektriske ting skal ikke si at dette er " top of the art" men det er billig i hvertfall. Da utfordrer jeg deg til å vise et mini-kjøleskap fra Ebay eller Amazon til under NOK 200 og/eller med gratis frakt. Og da tenker jeg ikke på mikro-en-brusboks-kjøler. Det er ingen som selger så store/tunge ting med fri frakt fordi det må sendes som pakke og det koster vesentlig mer enn brev. Endret 30. mars 2014 av Mr D Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Trudde du at det gikk og få gratis frakt på et fullvoksent kjøleskap du eller?? bruk hue litt da. er selvfølgelig bare en små kjøler. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg tror ikke det går å få gratis frakt på et kjøleskap. Det er vel heller du som bør "bruke hue litt" når du forslår Ebay / Amazon, og snakker om under kr 200,- / fri frakt når trådstarter spør etter minikjøleskap eller minibar. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Du har ikke begrep hva du snakker om, jeg tar fart og driter i hva du "tror"! du burde ikke slå hue i veggen så mye, kan gjøre deg enda dummere enn du er. OVER OG UT Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg vet godt hva jeg snakker om. Men din reaksjon tyder på at du kanskje ikke vet det... Det er kanskje bra at du melder deg ut av denne diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå