Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt et billig minikjøleskap eventuelt en mini-bar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det blir så billig fra Ebay eller Amazon når man legger til frakt og mva...

Spørs hvor lite og hva slags teknologi man ønsker, men Biltema har til kr 999,-.

Enig det kan fort koste derfra, men er mye det er gratis frakt på, og noen av de koster under 200kr.

da slipper man moms og frakt, og toll er det ikke på elektriske ting :)

skal ikke si at dette er " top of the art" men det er billig i hvertfall.

Endret av Yippee
Lenke til kommentar

Tviler på at det blir så billig fra Ebay eller Amazon når man legger til frakt og mva...

Spørs hvor lite og hva slags teknologi man ønsker, men Biltema har til kr 999,-.

Enig det kan fort koste derfra, men er mye det er gratis frakt på, og noen av de koster under 200kr.

da slipper man moms og frakt, og toll er det ikke på elektriske ting :)

skal ikke si at dette er " top of the art" men det er billig i hvertfall.

Da utfordrer jeg deg til å vise et mini-kjøleskap fra Ebay eller Amazon til under NOK 200 og/eller med gratis frakt. Og da tenker jeg ikke på mikro-en-brusboks-kjøler.

Det er ingen som selger så store/tunge ting med fri frakt fordi det må sendes som pakke og det koster vesentlig mer enn brev.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det går å få gratis frakt på et kjøleskap. Det er vel heller du som bør "bruke hue litt" når du forslår Ebay / Amazon, og snakker om under kr 200,- / fri frakt når trådstarter spør etter minikjøleskap eller minibar. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...