AnonymDiskusjon Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg har litt problemer med en skulder som nå har vart i flere år. Legen bryr seg veldig lite om å finne ut hva som kan være grunnen, og er fornøyd så lenge han kan skrive ut en resept med smertestillende. Så i desperasjon så forhører jeg meg her om noen har vært borti noe lignende eller har noen gode forslag. Smerten ligger ved skulderblad på venstre side. Jeg har en form for kul under huden som ligger der smertene starter. De dagene det er mest ubehag så forplanter det seg inn i venstre overarm med en ubehagelig smerte. Ikke direkte vondt, bare ubehagelig. Videre så blir jeg num i lillefinger og ringfinger. Når jeg er mye på kontoret så blir det mye verre. Da setter smerten seg oppover i nakken. Prøver jeg å legge hodet ned mot venstre skulder så er det kraftig smerte på samme sted ved skulderbladet og det låser seg i nakken. Jeg opplever også disse dagene at jeg kan få en ukontrollert skjelving i hodet når jeg prøver å drikke. Altså kombinasjonen av å løfte hodet litt bakover samtidig som jeg løfter armene for å drikke. Jeg har ingen anelse om hva som ligger til grunn, og som jeg alt nevnte så bryr ikke fastlegen seg i det hele tatt om å finne ut hva som kan være gale. Anonymous poster hash: dc818...adb Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Du kan jo be om en henvisning til fysioterapi. Mulig legen forventer at dette går over av seg selv, men det er nok lurt å ta grep tidlig og finne ut av det. Er du i et firma så har muligens en god helseforsikring du kan bruke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg har alt vært hos fysioterapeut, uten at det hjalp noe mer enn den dagen jeg var til behandling. Gikk ukentlig, 36 behandlinger totalt og det er i ettertid verre enn noen gang. Ett alternativ er jo manuelterapeut, men er redd jeg ikke har råd til det en gang per uke når de ikke har noe refusjonsordninger mot NAV slik som fysioterapeut har. Hvordan vil helseforsikring via jobben hjelpe til på dette? Spør fordi jeg ikke vet selv og vil gjerne få litt informasjon her. Anonymous poster hash: dc818...adb Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Det kan dekke behandlingsutgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå