Hallowenman Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg har en Samsung Galaxy S3 med 4G (den nyere versjonen av S3). Har oppdatert til nyeste versjon av Android og det funker fint, men jeg merker at klokken ikke oppdaterer seg til sommertid. Den er stilt inn til å oppdatere seg etter informasjonen den får fra nettet automatisk. Har ikke noe måte å krysse av på at den skal oppdatere seg til sommertid av seg selv. Har ikke hatt problemer med dette før. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Den stiller seg nok klokka 2 i natt, siden det er da den skal gjøre det. Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Ok. Hadde man mulighet til å velge om enheten skulle bruke sommertid før? Tenker på gamle versjoner av Android. Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Mener også å huske at min gamle mobil oppdaterte seg med en gang. Dette var en gammel HTC Hero med en gammel versjon av Android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå