asad Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har tittet på et billig digitalkamera, med 3 MP. TRUST 735S. Det er kjempelite og virker ganske "ordentlig". Har noen erfaring med det? Dette ser jo veldig bra ut spør du meg.. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har prøvd et Trust-kamera, 820, og det var helt elendig. Utrolig tregt, svært dårlig bildekvalitet og ikke verd pengene. Kjøp heller et godt 2 Megapikselkamera fra en anerkjent produsent. MLW Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 jo...men jeg har lyst på et lite kamera, ikke stort. Jeg vurderte å kjøpe Casio C-S8, eller hva det heter..men det er litt dyrt. Da blir det sånn at jeg ikke gidder å ta det med meg steder fordi det koster mye penger, og jeg vil være redd fpr å miste det. har noen andre prøvd dette kameraet? Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 jo...men jeg har lyst på et lite kamera, ikke stort. Jeg vurderte å kjøpe Casio C-S8, eller hva det heter..men det er litt dyrt. Da blir det sånn at jeg ikke gidder å ta det med meg steder fordi det koster mye penger, og jeg vil være redd fpr å miste det. har noen andre prøvd dette kameraet? Har du fått mailen av meg? Interessert? Sjekk ut mitt nyeste vedlegg Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 jo...men jeg har lyst på et lite kamera, ikke stort. Jeg vurderte å kjøpe Casio C-S8, eller hva det heter..men det er litt dyrt. Da blir det sånn at jeg ikke gidder å ta det med meg steder fordi det koster mye penger, og jeg vil være redd fpr å miste det. har noen andre prøvd dette kameraet? Har du fått mailen av meg? Interessert? Sjekk ut mitt nyeste vedlegg Jeg har fått mailen. kameraet ser helt utmerket ut..men det blir nesten "for bra" for meg. Hvis du skjønner :-) ellers takk for tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå