TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Facebook skal liksom være så bra, helt til jeg la til folk jeg gikk på skole med osv. Da ble kontoen min stengt, vet vertfall at jeg aldri skal på noe reunion eller noe annet med de menneskene. Slik er det når man ikke er tøff nok, andre som har opplevd dette? 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Mener du at du er upopuler? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Mener du at du er upopuler? hvorfor sier folk jeg trodde jeg var venn med at de ikke kjenner meg da? Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hmmmmm. Kjipt å bli blokkert på Facebook av folk man ønsker et vennskap med ja. Edit; Har forøvrig aldri fått en slik melding! Endret 29. mars 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg visste ikke at det gikk an en gang, sletta facebook kontoen nå, trenger ikke enda mer å bli deprimert av 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Ganske brutalt.. kan det være noen grunn for at de ikke kjenner deg igjen evt? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Ganske brutalt.. kan det være noen grunn for at de ikke kjenner deg igjen evt? nei jeg har alltid sett på dem som venner selv om vi ikke har hatt så mye kontakt, har snakket med flerer av dem i virkeligheten i det siste også.... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Strengt tatt behøver de ikke ha avvist deg. Det holder at flere ikke har svart på venneforespørselen ennå, om du har sendt mange på kort tid. (Det oppfatter FB som spam.) Blokkeringen varer heldigvis ikke evig, som regel bare noen dager. Geir 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Ok, men litt rart siden jeg ikke har lagt til noen de siste par ukene, da er det sikkert mange som ikke har svart bare også noen som har sagt nei han kjenner jeg ikke Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg vet ikke hvor lenge FB venter før den regner en venneforespørsel som ikke besvart. Det kan godt hende at det er snakk om noen dager eller mer, siden ikke alle mennesker er "online" hele tiden og kan svare på forespørsler på direkten. Geir 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Eg legg ikkje automatisk til alle som sender veneforespørsel. Det at me gjekk på skule i lag betyr lite for min del i dag. Dersom eg ikkje har noko interesse i vedkomande, eller ser for meg å ha noko form for interaksjon, så kan eg gjerne ignorere forespørselen. Vil dei ha tak i meg eller spørje om noko, så finnes det mange måtar å løyse det på. Det betyr ikkje at eg ikkje hugsar vedkomande eller veit kven det er, men at eg ikkje ser noko poeng i å ha han eller ho som ven på Facebook. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Ja det går sikker noen dager, pga det du sier. Vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte klart å la til folk, men det er klart facebook uten venner blir jo noe kjedelig i lengden. Kan jo ikke spamme de få som har godtatt heller for da sletter de meg jo bare, egentlig holder det å si hei før de sletter Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Eg legg ikkje automatisk til alle som sender veneforespørsel. Det at me gjekk på skule i lag betyr lite for min del i dag. Dersom eg ikkje har noko interesse i vedkomande, eller ser for meg å ha noko form for interaksjon, så kan eg gjerne ignorere forespørselen. Vil dei ha tak i meg eller spørje om noko, så finnes det mange måtar å løyse det på. Det betyr ikkje at eg ikkje hugsar vedkomande eller veit kven det er, men at eg ikkje ser noko poeng i å ha han eller ho som ven på Facebook. ja er nok sånn det er, ganske umulig å ikke huske meg Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Det er jo ellers en god idé å sende en melding til folk du bare har tilfeldig bekjentskap med istedet for bare å trykke på venneknappen. Da viser du både at du ikke tar det som en selvfølge at de vet hvem du er, at du faktisk vet hvem de er, og at du er såpass interessert i akkurat dem at du gidder å spandere noen linjer med tekst på å begrunne venneforespørselen. Geir Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Når jeg får en venneforespørsel og avslår har jeg muligheten til å krysse av at jeg ikke kjenner personen. Det kommer greit med da det hender at jeg får venneforespørsel fra randoms etter å feks ha kommentert noe på VGnett. Har flere gamle klassevenner jeg ikke gidder ha på vennelista mi fordi de bare poster tull eller fordi jeg ikke bryr meg nevneverdig om dem lengre. Kan være at folk bare er care, ikke vil ha flere på vennelista si eller ikke husker deg noe særlig? 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Ja jeg kan tenke meg det, dumme søplemennesker!skulle hengt dem i sine egne tarmer! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Skulle jeg vært hengt etter tarmene også? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Ja jeg kan tenke meg det, dumme søplemennesker!skulle hengt dem i sine egne tarmer! Med fare for å være frekk - jeg er usikker på om jeg ville hatt noen som kommer med slike utsagn på dette grunnlaget på min venneliste på fb. 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Skulle jeg vært hengt etter tarmene også? kanskje Ja jeg kan tenke meg det, dumme søplemennesker!skulle hengt dem i sine egne tarmer!Med fare for å være frekk - jeg er usikker på om jeg ville hatt noen som kommer med slike utsagn på dette grunnlaget på min venneliste på fb. skjønner det, jeg er bare bitter for at alt går i dass Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Ser ingen hensikt å ha folk jeg ikke har noe særlig sosial omgang med på Facebook, heller ikke folk jeg ikke ønsker å assosieres med eller ha noen form for sosial omgang med. Så avslår alt i fra gammle kollegaer til folk jeg vokste opp med ol. Det er ingenting personlig i det, er bare meningsløst å ha dem som venn. Forstår også at andre velger i samme baner. Endret 31. mars 2014 av Priim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå