Jonas Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei Jeg ser på mange prosjekter at dere setter pumpen i vann fordi den lekker litt... lekker de mye eller? bør man ikke få en ny da? eller er det ikke noe garanti? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg trodde folk senket den i vann for å redusere/fjerne støy... Lekker den? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg trodde folk senket den i vann for å redusere/fjerne støy... Lekker den? Nedsenkning av pumpe i vanntanken er for å redusere støy. Selvfølgelig lekker ikke eheimpumper, selv om det sikker finnes noen feilproduserte som gjør det, men i så fall er det en garantisak. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 selve pumpen lekker ikke, men mellom overgangene de selger på microplex og pumpen kan det bli en liten lekasje. Fikses med litt gjengeteip Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Her er alt "up and running". Pumpen lekker litt, derfor er denplassert i en isboks for sikkerhets skyld . Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 gjengeteip er en meget effektiv teip! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå