foenix Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Jeg har kopiert over en del filmer og musikk på en ekstern harddisk. Tv-en finner musikkfilene og spiller av disse, men dersom jeg klikker meg inn på en filmtittel så får jeg fram undermappene "video_ts" og "audio_ts". Når jeg så klikker inn på "video_ts" får jeg beskjeden: "Det finnes ingen elementer å vise" Hva er det jeg gjør galt? Filmene er spilt inn på pc-en fra dvd-plater og lagret som VOB-filer. Jeg har funnet ut at TV-en ikke støtter slike filer. Finnes det noen mulighet til å omforme disse filene til et annet format? Endret 29. mars 2014 av dagfinn99 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Hvilke formater støtter TV da? Mener at det ikke er vanlig at TV-er støtter DVD-image. Funker sikkert hvis du konverterer til mp4, mkv e.l. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Mediastøtte via USB: MPEG1/MPEG2PS/MPEG2TS/AVCHD/MP4Part10/MP4Part2/AVI(XVID)/AVI(MotinJpeg)/MOV/WMV/MKV/WEBM/3GPP/MP3/WMA/WAV/JPEG/MPO Hvilken av disse er det beste formatet å konvertere til, og hvilket program må jeg bruke for å gjøre det? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det finnes mange program for konvertering. HandBreak vel er et bra alternativ. Beste format får noen andre svare på, men HandBreak konverterer vel som standard til MP4 eller du kan velge MKV. Begge deler fungerer greit på det meste... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 For guds skyld, gjør oss alle en tjeneste og konverter til mkv! Lenke til kommentar
foenix Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) For guds skyld, gjør oss alle en tjeneste og konverter til mkv! Tror du mangler en god del dømmekraft med hensyn på hvordan du svarer andre innleggere. Det du utviser her kan ikke betegnes som normal mellommenneskelig adferd. Endret 31. mars 2014 av dagfinn99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå