Jogi Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Hei, har fått tak i en Ps3 1.gen som spiller ps2 spill. Har testet den og den fungerer utmerket. Mitt spørsmål er som følger: kan jeg oppdatere den til nyeste firmvare uten å miste muligheten for å spille ps2 spill? Og så ser jeg at den som Eide den før har lagret spill og bruker. Hvordan fjerner jeg dette og vil dette påvirke muligheten for å spille ps2 spill? Håper på svar av dere flinke folk inne her:) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) I utgangspunktet ja ,kan ikke huske at denne kompabiliteten har blitt fjernet med en firmware oppdatering. Du mister derimot støtte for Linux, men den var ikke mye å skryte av i utgangspunktet. For å fjerne forrige eier går du under menyene helt til venstre og gjør noen endringer under brukere, kommer ikke helt på i farta hva framgansmåten er , men vanskelig er det ikke. Prøv deg litt frem der. Endret 29. mars 2014 av Malvado Lenke til kommentar
Jogi Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 OK, tusen takk sålangt:) venter litt med å prøve meg og håper på flere svar:) Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Du sletter bruker med å få opp brukeren og med trekant-tasten får du opp muligheten til å slette dem. http://manuals.playstation.net/document/no/ps3/current/users/deleteuser.html Som du ser, så vil spillene han som eide den før har kjøp også bli slettet i samme slengen. Så kan være greit å prøve å spille dem litt før du sletter brukeren. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Du kan jo bare lage en ny bruker til deg selv og således fortsatt ha mulighet til å spille de spillene som allerede ligger der. Lenke til kommentar
Jogi Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Takk for svar sålangt:) men er det flere som vet om jeg kan oppdatere den til nyeste firmvare uten å miste muligheten for å spille ps2 spill? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det kan du gjøre. Ingen firmware oppdateringer har fjernet muligheten til å spille ps2 spill på de eldste ps3 konsollene. Grunnen til at nyere ps3 konsoller ikke kan spille ps2 spill er at Sony fjerna den fysiske komponenten for å kunne selge billigere. Lenke til kommentar
Jogi Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Suverent, blir spennende å prøve. Takk for hjelpen sålangt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå