kaelmaes Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Nettopp kjøpt meg ny bærbar datamaskin. Det er en Lenovo Ideapad y510p. Er veldig fornøyd, men noe er rart med lyden. Når jeg har koblet i SteelSeries Siberia headset så er ikke lyden som det skal være. Det virker som at det er høyere lyd fra høyresiden. Når jeg spiller av fra selve pcen virker det normalt. Har sjekket på Realtek Sound manager og testet der, hvor jeg hører klart at det er høyere lyd fra høyresiden. Balansen står på 0 (normalt), om jeg skifter mot venstre for å jevne ut blir det mer balansert men volumet er ikke som det skal være. Ikke høyt nok og det er ikke "stereo" eller "surround" eller hva det nå er. Har testet med et annet headset, samme problemet. Har prøvd å plugget headset i ipad og hørt på musikk og da er det mye bedre lyd, så det er helt klart noe feil med lyden på datamaskinen. Har prøvd å reinstallere Realtek driverne, inget resultat. Begynner å bli rimelig frustrert siden det er umulig å spille skikkelig med ujevn lyd. Hva er problemet? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Ikke noe som forhindrer pluggen fra å sitte skikkelig da ? Lenke til kommentar
kaelmaes Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Ikke noe som forhindrer pluggen fra å sitte skikkelig da ? Skal ikke være det, nei.. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Ikke noe som forhindrer pluggen fra å sitte skikkelig da ? Skal ikke være det, nei.. lyst inn og sjekket ? Lenke til kommentar
kaelmaes Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Ikke noe som forhindrer pluggen fra å sitte skikkelig da ?Skal ikke være det, nei.. lyst inn og sjekket ? Er rimelig sikker på at pluggen sitter skikkelig. Fikk pcen i går, så vil tro det er vanskelig å fatte at noe skulle ligge å forhindre pluggen fra å sitte skikkelig Lenke til kommentar
technicality Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Litt usikker på om du forsøker å insinuere noe... Iallefall det høres ut som hardware feil og ikke driver problemer. fikk du maskinen igår hadde jeg kontaktet forhandler Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Enten er det feil på makinene eller så er problemet at pluggen ikke er helt på plass. Prøvd å dytte pluggen litt lenger uten å bruke for mye makt? Lenke til kommentar
kaelmaes Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Enten er det feil på makinene eller så er problemet at pluggen ikke er helt på plass. Prøvd å dytte pluggen litt lenger uten å bruke for mye makt? Jeg er sikker på at pluggen er på plass. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Da ville jeg ta kontakt med selger ved første mulighet for å reklamere. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Kontakt forhandler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå