Gå til innhold

Hva slags penn skal jeg kjøpe?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg skal kjøpe noen penner fra Ebay, da tenker jeg kanskje 12 stykker av samme type. Synes pilot pennene og de vanlige standard blå pennene er ganske bra. Men pilot-pennene er ofte like dyre på ebay som i Norge .. De blå/rød/svart pennene vet jeg ikke hva heter.

Hvis du har kjøpt penner fra ebay før, gi gjerne link hvis du anbefaler. Evt kan du anbefale andre type penner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kjøpte Pilot-pennar frå Ebay for eit par år sidan. Handelen gjekk fint og eg har framleis mange pennar igjen. Det viktigaste er at du kjøper ein type penn du veit du likar. Det finnes mange dårlege pennar der ute. Eg er veldig glad i Pilot-pennar, og ved å kjøpe større kvanta på Ebay, så kan eg ha dei liggande overalt. I staden for å ha ein god penn.

Lenke til kommentar

Hvorfor trenger du så fryktelig mange? Kjøper du en litt bedre penn så varer den i evigheter.

Mange av pennene forsvinner med tiden,(de blir borte, vet ikke hvor de blir av :O) og jeg vil også ha penner jeg liker.

Eg kjøpte Pilot-pennar frå Ebay for eit par år sidan. Handelen gjekk fint og eg har framleis mange pennar igjen. Det viktigaste er at du kjøper ein type penn du veit du likar. Det finnes mange dårlege pennar der ute. Eg er veldig glad i Pilot-pennar, og ved å kjøpe større kvanta på Ebay, så kan eg ha dei liggande overalt. I staden for å ha ein god penn.

Hadde hjulpet veldig med link :)

Lenke til kommentar

Det er fort gjort at kjente merker blir forfalsket når de kommer fra Kina. Kvaliteten er som regel helt grei og ettersom frakten ofte er gratis så taper du ikke mye på å legge inn en bestilling.

En mulighet for å skaffe seg mange ulike gratispenner er å dra innom en messe som har stands. Der blir penner delt ut til alle som gidder å si "Hei" og man kan på kort tid samle seg mange forskjellige eksemplarer. Enkelte kan være skikkelig gode å skrive med.

Lenke til kommentar

Dem selger penner i hopetall på staples. Hvorfor skal du kjøpe egne?

Fordi de gode koster 40 kroner, noe som er svindyrt.

Hvorfor trenger du så fryktelig mange? Kjøper du en litt bedre penn så varer den i evigheter.

De pennene jeg liker er liquid roller ball, og de går tom ekstremt fort hvis man bruker dem til mer enn å skrive handleliste. De beste er 0.7, og de går tom enda fortere enn 0.5.

Pilot-V-Ball-Grip-Roller-Ball-Pen.jpg

Hvis noen vet hvor jeg kan få kjøpt billige liquid roller ball så spytt ut. Dette er altså penner som gir lignende skrift som fyllepenn og må ikke forveksles med gel roller ball som i er en vannbasert vanlig kulepenn (ballpoint pen).

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...