Smedsrud Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Med PC-en din kan du få både HD-grafikk og flere funksjoner.Guide: Slik får du langt bedre grafikk i PlayStation-klassikerne (Ekstra) Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Wow, visste ikke at forskjellen kunne bli så stor som på det siste bildet der, imponerende! 7 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Artig artikkel! Ganske morsomt å se hvor store forskjeller det er ja! 2 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Herlig utvalg av eksempelspill må jeg si. Selv fant jeg noen videoer som viste hvordan man satte i stand PS2-emulatoren veldig enkelt og greit: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Liker emuleringsartiklene, håper flere får øyne opp for det, personlig kaster jeg ut mine konsoller og erstatter de med emulator så fort jeg kan, og det er ikke uten grunn. AtW Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hvordan er det med flerspiller-mulighet på emulator? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Et par ting du kanskje burde nevne i artikkelen: Ikke bruk savestates som hovedlagring, da spillet kan begynne å oppføre seg merkelig etterhvert, da det blir som å ha på konsollen konstant gjennom hele spillet. Det er noen titler som er nesten klin umulig å emulere, etter egen erfaring er Tekken serien en av de. Mine emulatorer: PS: pSX PS2: PCSX2 NES: FCEUX SNES: ZSNES N64: Project64 Sega: Fusion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå