ilpostino Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) I løpet av sommeren håper jeg å få satt opp et NAS hvor jeg skal bruke ESXi for å virtualisere en del maskiner/servere. Planen er å bruke en Intel i5 2500K og 16 GB RAM i NAS'et. Jeg kunne tenke meg å sette opp en virtuell maskin som kun var satt opp med F@H. Jeg har et Sapphire Radeon HD 5450 1GB DDR2 slengende og jeg kom på idéen å sette dette inn i SAN'et og la F@H-maskinen bruke dette til folding. Jeg er usikker på om det skjermkortet vil gi en sterk forbedring kontra en av kjernene i i5 men er det noen som vet om man kan dedikere et skjermkort på denne måten? Endret 31. mars 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Har ikke erfaring med å gjøre dette selv, men tror dette er rett spor: http://kb.vmware.com/selfservice/microsites/search.do?language=en_US&cmd=displayKC&externalId=1010789 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Til folding, så vil en kjerne fra 2500K gi mer ytelse, enn RAdeon 5450. Så ville droppet det skjermkortet, og foldet med cpu. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Takk for tilbakemelding begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå